Kundtjänstmedarbetare / kundservice / kundsupport / service

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-05-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare / kundservice / kundsupport / service" (publicerad 2019-05-21) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-21

Företaget
St1 är en stor aktör inom drivmedelsbranschen. De har stationer runt om i hela Sverige men har sitt huvudkontor i Stockholm, Norrort. På avdelningen för kundservice sitter idag ett 20-tal personer och den präglas av härlig teamkänsla och stort engagemang. Företaget vågar göra saker på ett nytänkande och miljömedvetet sätt.


Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot inkommande samtal från företagskunder med ärenden rörande bland annat korttjänster och fakturafrågor. Du kommunicerar också med kunder via sociala medier och mail. I rollen ingår en del utgående samtal mot befintliga kunder med erbjudande om tilläggstjänster.

Du arbetar kontorstider och är anställd som konsult via Bravura.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en servicerelaterad roll
• God datorvana
• Erfarenhet av telefon som arbetsverktyg är meriterande
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska

För att lyckas i rollen tror vi att du har en förmåga och vilja att leverera god service i kommunikationen med kunder samt har en hög arbetsmoral. Du har ett flexibelt förhållningssätt och kan skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina ärenden.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Norrort
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4156382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: