Kundtjänstmedarbetare

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Solna
2024-07-08


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Solna, Stockholm, Södertälje, Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Publiceringsdatum
2024-07-08

Om tjänsten
- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer vara du ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare SL, som har övergripande ansvaret för kollektivtrafiken i Stockholms län
- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal, mejl och chatt
- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov
- Du kommer få hjälpa till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå i kollektivtrafiken
- Du kommer även arbeta med kundtjänst över disk samt vara ute bland resenärer
- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en 12 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-söndag 06:00-23:00. Utbildningsstart är 2/9.
Kvalifikationer och färdigheter

- Flytande svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- God dator- och systemkompetens
- Starka kommunikationsfärdigheter
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande
- God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav

Vi söker dig som är självgående och har en stark passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), https://releasy.se/

Jobbnummer
8792507


Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: