Kundtjänstmedarbetare

Hedemora kommun / Butikssäljarjobb / Hedemora
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Hedemora, Säter, Avesta, Norberg, Fagersta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hedemora kommun i Hedemora, Borlänge eller i hela Sverige

Hedemora - Dalarnas äldsta stad - är en ekokommun i södra Dalarna med 15 300 innevånare. Förutom en levande landsbygd finns i Hedemora modern industri med gamla anor. Här erbjuds stora möjligheter till ett rikt friluftsliv, närhet till högskola och goda förbindelser med bl a Stockholmsregionen. Hedemora kommuns vision är att skapa en bygd med framtidstro, där människor och näringsliv utvecklas.

Hedemora kommun är kommunens största arbetsgivare med över 1200 medarbetare inom ett hundratal olika spännande yrken. Kommunens övergripande strategiska mål är att genom att skapa möjligheter för en god livskvalitet och god omsorg, få människor att välja Hedemora kommun som bostadsort. Detta innebär bland annat att Hedemora kommuns
fokusområden är integration, jämställdhet och miljö. Vi erbjuder goda boendemiljöer, bra förskolor och skolor samt utvecklar en positiv och stimulerande miljö för näringslivet.


Publiceringsdatum
2018-07-16

Arbetsuppgifter
Till Kundtjänst på Hökargatan 6 söker Kommunstyrelseförvaltningen en medarbetare. Du kommer att arbeta med:
• att ta emot besök, t.ex. från medborgare och företagare
• att bemanna vår telefonväxel
• diverse administrativa arbetsuppgifter
• telefoniadministration
• passerkort
• boka bilar, lokaler
• hantera epost

Hedemora ingår i ett länsgemensamt telefoniavtal tillsammans med övriga 14 kommuner och den vi söker ska ha en samordnande roll och representera Hedemora i det samarbetet. Den personen ska också vara kontakt internt mot IT-avdelningen, därav vikten av IT-kunskap i kraven.
Vi ser gärna att du har lätt för att ta till dig nya kunskaper och att du trivs med att ge god service. Hos oss är alla besökare lika viktiga och lika mycket värda. Vi kommer att lägga mycket stor vikt vid personlig lämplighet. Viktigt också att vara en lagspelare.


Kvalifikationer
Krav är att du:
• har slutfört gymnasiet
• har arbetat i någon form av serviceyrke där kunden är i fokus
• kan hantera stressade och forcerade kunder
• är stresstålig
• har mycket goda datakunskaper
• allmän it-kunskap
• behärskar MS Office väl
• talar/skriver flytande svenska
• har goda kunskaper i engelska (tal/skrift)

Meriterande är att du:
• har erfarenhet av arbete i telefonväxel
• har erfarenhet av att jobba med sociala medier
• har ytterligare språkkunskaper förutom svenska/engelska

ÖVRIGT
Vi eftersträvar mångfald där våra medarbetares bakgrund, erfarenheter, kunskaper och personlighet berikar kommunen.

Som medarbetare inom Hedemora kommun är det viktigt att du delar den gemensamma värdegrunden KRAM som står för Kundfokus, Respekt, Ansvar och Mod.

Vi har gjort vårt mediaval och undanber oss all kontakt från annonsförsäljare samt rekryteringsbolag.

VÄLKOMMEN med Din ansökan via offentliga jobb.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast, enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: KSF 7/18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Göran Hoffman 0225-340 13
Ulf Sinner 0225-341 51

Företag
Hedemora kommun

Adress
Hedemora kommun
Box 201
77628 Hedemora

Kontorsadress
77628 Hedemora

Jobbnummer
4253044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hedemora kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hedemora kommun: