Kundtjänstmedarbetare
iDeal Of Sweden / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iDeal Of Sweden i Norrköping,
Stockholm eller i
hela Sverige iDeal Of Sweden är ett globalt och snabbt växande mode- och livsstilsmärke med HQ i Norrköping. Vi har
lokalkontor i Stockholm och fyra andra länder runt om i världen. Vi letar alltid efter begåvade människor
som vill växa tillsammans med oss.
iDeal of Sweden är ett entreprenöriellt företag och söker dig som också är det. Under de senaste två åren
har varumärket iDeal Of Sweden blivit starkare och starkare, och nu strävar vi efter att ytterligare etablera
oss internationellt. Vi ger dig möjlighet att gå med i ett entreprenöriellt bolag och chansen att ta
ägandeskap, inflytande och att växa tillsammans med oss.
iDeal of Sweden är ett bolag för att utforska din potential och skjuta fram gränserna för vad som är möjligt.
Företaget letar efter människor som vill växa, tänka, drömma och skapa. Vi söker hard workers , ledare och
visionärer.
iDeal Of Sweden söker Sales & Customer Service Agents på deltid med goda kunskaper i svenska och engelska. Flera språk är meriterande. I rollen ingår kundtjänst mot såväl svenska som internationella kunder. Främsta ansvarsområde är service mot våra egna e-handelskunder & marketplaces. Du kommer tillsammans med befintligt team arbeta mot höga mål med stor möjlighet att påverka och utveckla på en modern arbetsplats.
Tjänsten är på deltid, vid behov, med mål att övergå till heltid.
Du som söker bör vara energisk, serviceinriktad, ansvarstagande, strukturerad, och flexibel. Du är en stresstålig person som klarar av när det är riktigt mycket att göra. Du har en lagspelaranda samtidigt som du levererar i ditt självständiga arbete, behåller en professionell inställning och följer instruktioner och rutiner noggrant. Trots det är du inte främmande till att ta egna initiativ och ser det som en självklarhet att finna lösningar själv. I övrigt krävs mycket goda datorkunskaper.
Du kommer att utgå från våra toppmoderna lokaler på bästa adress i Norrköping.
Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i ett företag som växer snabbt och där personalsammanhållningen är mycket god. För rätt person finns goda möjligheter till inflytande över arbetssätt, utveckling av arbetsuppgifterna och att växa inom bolaget.
Ta chansen att söka till ett av Sverige snabbast växande bolag!
Mer om tjänsten:
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila till
career@idealofsweden.com?
Rollbeskrivning:
- Kundtjänst mot våra B2C e-handelskunder
• Live chatt, Tickets, Social media-bevakning
- Övriga administrativa uppgifter
Vi ser att du har:?
- Goda kunskaper i Office-paketet.
- Mycket god datorvana.
- God organisationsförmåga.
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
• Flytande Svenska och Engelska.
Övrig information:
Ordinarie arbetstider: Vid Behov
Tillträde: Efter överenskommelse
Lön: Efter överenskommelse
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Dagtid, kvällar eller helger efter behov och tillgänglighet.
Publiceringsdatum2018-03-02ErsättningTimlön.
Bonus vid merförsäljning ovanpå marknadsenlig lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagiDeal of Sweden
AdressiDeal of Sweden
Drottninggatan 26
60224 Norrköping
KontorsadressDrottninggatan 26
Jobbnummer 3997184
Observera att sista ansökningsdag har passerat.