Kundtjänstmedarbetare
Sykes Datasvar Support AB / Butikssäljarjobb / Härjedalen
2015-09-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2015-11-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Härjedalen,
Älvdalen,
Orsa,
Mora,
Malung-Sälen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Datasvar Support AB i Härjedalen,
Bollnäs,
Ånge,
Östersund,
Sundsvall eller i
hela Sverige We are looking for a Danish speaking customer service employee to our office in Sveg.
Information about the company:
SYKES was founded in 1977 in the United States and is today the world leader in outsourced customer care, technical support and switchboard services. SYKES currently has over 80 centers with 50,000 employees handling customer contacts in more than 22 languages. From our eight Nordic call centers in Sweden, Norway, Denmark and Finland, we provide services for both small local companies to large international companies
If you can brace yourself and handle the cold winter of the middle of Sweden and love nature, Sveg is the place for you.
The client is a company in the technical area and your mission, should you choose to accept it, will be to take calls and help customers with various questions about the clients products.
We require that you have Danish as your native language or talk the language fluently. We also require very good English skills, both spoken and written. If you speak Swedish it's a plus. If you have good experience from customer service work, as well as good technical knowledge, when it comes to mobile devices such as smartphones, tablets, etc. it is thumbs up but not necessary since we have internal educations for the position.
As a person you are service minded and think that excellent customer service should go up to 11, you enjoy working in a fast pace and you have passion to learn new things.
We work in teams so it is important that you are a good team player, take responsibility and are punctual. Further, you are used to work with computers and find it easy to learn new systems.
Vad vi letar efter:
Språk; Danska flytande, bra Engelska och gärna Svenska men inte nödvändigt.
Social kompetens; att vara bekväm i att hantera personer via telefon och vara öppen för att ta kontakt med teamet.
Datorvana; de flesta har det idag men det är ett datorintesivt arbete och det bör man veta om.
Öppen för att lära sig mer om teknik. Man behöver inte ha ett brinnande intresse, vi går bl.a.på djupet i hur stora digitalkameror fungerar,
hur TV ska ställas in och tekniken bakom, hur man krispar till ljudbilden i ett ljudsystem och plattors funktioner. Så det är en intesiv men nödvändig utbildning.
Naturintresse; inte ett absolut krav men gillar man fiske och jakt och tycker skidåkning (nedför och på längden) är uppfriskande är det här paradiset...
Send your application entitled "Danish speaking customer service" to
hrseevg@sykes.comPlease contact HR assistant Rickhard Stålhandske for further information:
hrseevg@sykes.comIf you want us to contact you, the Danish account manager Niklas Nohrs will attend so we can communicate in Danish.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader därefter fast anställning
Publiceringsdatum2015-09-17TillträdeSnarast
ErsättningFast och rörlig lön
Enligt gällande kollektivavtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-30
Send your application entitled "Danish speaking customer service" to
Please contact HR assistant Rickhard Stålhandske for further information:
hrseevg@sykes.comAnsökan kan skickas till e-postadress:
hrseevg@sykes.comKontaktRickhard Stålhandske, HR assistent 0680-716000
Rickhard.stalhandske@sykes.comMathias Andersson, Personalchef Sveg 0680 - 716000, 070-2223327
mathias.andersson@sykes.comFöretagSykes Datasvar Support AB
AdressSykes Datasvar Support AB
Box 202
84232 SVEG
KontorsadressHerrögatan 25
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0680-716000
Faxnummer: 0680-12812
E-postadress:
hrseevg@sykes.com Jobbnummer 2434293
Observera att sista ansökningsdag har passerat.