Kundtjänstmedarbetare
Alert Alarm AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2016-03-15) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alert Alarm AB i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Vi växer och är i behov av ytterligare en person till vår kundsupport. Vi erbjuder dig en positiv företagskultur som vi värnar om. Vi förstår att det är människorna hos oss som avgör hur bolaget kommer att prestera över tid. Med många unga medarbetare har vi ett högt tempo där alla är med och tar ansvar. Vi uppmanar ständigt till och är lyhörda för de förslag som kommer från vår personal som kan göra att verksamheten utvecklas.
Alert Alarm ingår i en av världens största larmkoncerner med 1,9 miljoner kunder i 16 länder. Hos oss delar vi alla samma passion att utvecklas och prestera. Vi ser snarare till vad du är beredd att åstadkomma än det du tidigare har åstadkommit. Oavsett om du har en bred erfarenhet eller om detta är din första anställning är du välkommen att söka tjänsten- vi ger dig bästa möjliga förutsättningar att lyckas!
Drivkraft, engagemang och ansvar är ledord som tydligt beskriver bolagets värdegrund och hur vi arbetar.
En vanlig arbetsdag
Som medarbetare på vår kundsupport har du till uppgift att hjälpa redan befintliga kunder med frågor av såväl teknisk som administrativ karaktär. Du kommer att ha många dagliga kundkontakter via såväl telefon som e-post och i viss mån även chat. Dina dagliga kundkontakter kommer att vara en erfarenhet du bär mer dig genom hela din yrkesverksamma karriär. I dina kundkontakter är det din uppgift att i den första kontakten överträffa kundens förväntningar. Vi har tydliga målsättningar och erbjuder dig en kontinuerlig teknisk utbildning för att du ska vara trygg med våra produkter och system. Genom att tydligt följa din utveckling kommer du och din chef att tillsammans kontinuerligt arbeta med områden där du kan förbättras, något vi tror att du uppskattar. På vägen utlovar vi roliga arbetsdagar med mycket skratt!
Utöver dina kundkontakter ingår även administrativa uppgifter, uppföljning av dina tidigare kundärenden, orderhantering samt daglig kontakt med övriga delar i vår verksamhet.
Som medarbetare i vår kundsupport är du en del av vårt Contact Center som är hjärtat i vår verksamhet. Dina arbetstider varierar mellan 08.30-19.00 med 8 timmars arbetsdag. Idag arbetar vår kundsupport i genomsnitt två dagar per vecka till 19.00 annars till 17.00.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-09-01ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-20
Ansökan kan skickas till e-postadress:
cassandra.malmqvist@alertalarm.seKontaktCassandra Malmqvist, Kundtjänstchef 0738233233
FöretagAlert Alarm AB
AdressAlert Alarm AB
FINLANDSGATAN 18
16474 KISTA
KontorsadressFINLANDSGATAN 18
KISTA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-760303
E-postadress:
kundtjanst@alertalarm.se Jobbnummer 2414206
Observera att sista ansökningsdag har passerat.