Kundtjänstmedarbetare
Rebnis Hotel Systems AB / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rebnis Hotel Systems AB i Östersund KUNDTJÄNSTMEDARBETARE TILL REBNIS
Vi på Rebnis utvecklar programvaror för besöksnäringen och kan leverera helhetslösningar med programvaror, hårdvara och koncept att jobba efter för hotell, konferensanläggningar, restauranger, arenor, barer, caféer och andra aktörer.
Vi söker dig som vill arbeta i en utmanande och utvecklande roll på ett företag med ett positivt och drivet team. Vi kommer lansera ett nytt affärssystem och vi behöver din hjälp att utbilda och ge stöd till kunderna. Du kan även tilldelas andra uppgifter som lämpar sig för dig med adekvat handledning. Vi ger dig all nödvändig utbildning. Du kommer att arbeta i företagets fräscha lokaler i Östersund. Vi går igenom urvalet löpande. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
Du arbetar i företagets kundtjänst och kommer ta emot inkommande samtal och e-post från kunder och på bästa sätt besvara deras frågor och vägleda dem. Du kommer använda telefon och dator som verktyg. Störst fokus ligger på att svara effektivt och ge kunden bästa bemötande och service.
DIN PROFIL
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett stort kundfokus. Du är driven, ambitiös, resultatinriktad och gillar att arbeta mot högt uppsatta mål för att ge högkvalitativ service och få nöjda kunder. Det är viktigt att du gillar att jobba strukturerat, effektivt och verkligen tar vara på tiden men framförallt en vilja att lära dig mer. Du är en problemlösare med en analytisk förmåga och att tänka utanför ramarna. Du har ett öppet sinne, ödmjuk, en social kompetens och ett positivt tänkande, även i mycket pressade situationer. Du har en förmåga att skapa goda relationer med människor. Du är noggrann med att saker och ting blir rätt. Du kan arbeta självständigt och är beslutsam.
Vidare är det ett krav att du har mycket goda kunskaper i Windows XP/7/8/Server/Microsoft Office och erfarenhet av att arbeta administrativt i ett kassasystem eller affärssystem från hotell eller restaurangbranschen. Dessutom är det mycket meriterande om du har utbildning inom företagsekonomi samt tidigare erfarenhet av Jupiter, Callisto, nätverk och SQL-databaser. Du är bekväm i att leda möten och presentationer som t ex säljmöten och utbildningar. Du har några års erfarenhet av att arbeta med kundservice och hanterar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Hanterar du även skandinaviska och övriga europeiska språk är det mycket meriterande.
Oavsett tidigare erfarenhet är det personlighet och viljan att lyckas som avgör om du är rätt för tjänsten.
Publiceringsdatum2015-03-23Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträdeenligt överenskommelse
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan endast via e-post till:
robert@rebnis.seAnsökan kan skickas till e-postadress:
robert@rebnis.seKontaktRobert Kalitta 063 57 17 70
robert@rebnis.seFöretagRebnis Hotel Systems AB
AdressRebnis Hotel Systems AB
Midgårdsgatan 2
83145 ÖSTERSUND
KontorsadressMidgårdsgatan 2
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 063-571770
Faxnummer: 063-571779
E-postadress:
info@rebnis.se Jobbnummer 2217228
Observera att sista ansökningsdag har passerat.