Kundtjänstmedarbetare
TeliaSonera Consumer Services / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Consumer Services i Luleå,
Sundsvall,
Sollentuna,
Stockholm,
Karlstad eller i
hela Sverige Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar 15 miljarder kronor i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Telia var t.ex. först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället. Läs mer på
www.telia.seTelia ingår i TeliaSonera-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på
www.teliasonera.comMångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Välkommen till din nästa utmaning som medarbetare hos oss på Telia i Luleå.
Inför sommaren söker vi närmare 300 semestervikarier på flera olika orter runt om i Sverige till vår kundtjänst.
Det finns en värld som aldrig sover, som alltid måste finnas där. Varje dag ser vi till att stora delar av Sverige kan leva och jobba i den digitala världen. Det viktigaste vi på Telia gör, är att hjälpa våra kunder hitta rätt produkter och lösningar på sina problem. Alla kunder är olika och deras frågor och behov är unika.
Vi som jobbar i butik och kundtjänst är Telias ansikte, och röst, utåt. För de flesta så ÄR vi Telia. Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, behöver nya molntjänster, televäxlar eller måste ha hjälp om något har gått snett. Det är därför vi är så viktiga för så många. Och nu behöver vi bli fler som hjälper oss att hjälpa dem.
Är DU Telia? Välkommen till din nästa utmaning.
Vi erbjuder dig
• En möjlighet att arbeta heltid hos marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vi samarbetar till exempel med Apple, Spotify, Samsung och Sony.
• En gedigen grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i våra tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med Dig är att Du är Du.
• På sikt en eventuell möjlighet att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi arbetar med ständiga förbättringar och vill att Du ska stanna hos oss på Telia.
Publiceringsdatum2015-02-27Arbetsuppgifter• Med högt servicetänk besvarar Du inkommande samtal från våra kunder kring mobil- och bredbandstjänster
• Fokus ligger på att på bästa möjliga sätt lösa kundens ärende samtidigt som du är lyhörd för kundens behov och vågar erbjuda nya lösningar
• I varje samtal överträffar Du kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och uppfinningsrik i ditt sätt att lösa problem
• Hantera lättare reklamationer
Vi söker Dig
Som är engagerad, ansvarstagande, målinriktad och är positiv. Du motiveras av att få sälja våra produkter och tjänster och levererar en kundupplevelse i världsklass. Du har fyllt 18 år vid anställningens början och har gärna en pågående eller avslutad gymnasieutbildning. Du är van att arbeta i olika datasystem och tar lätt till dig nya kunskaper. Har du erfarenhet av försäljning och kundkontakter samt win-back är det meriterande. Du har en mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Det är även bra om du har goda kunskaper i engelska eller ytterligare språk.
Vi söker dig som vill jobba heltid och du kommer att börja din anställning med en utbildning på dag- eller kvällstid under ett antal veckor i maj månad.
Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Lär känna oss mer på
www.Telia.seTelia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
Kontaktuppgifter för detta jobbI rekryteringen av sommarmedarbetare till Kundtjänst samarbetar Telia med Manpower. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist, 0703-77 20 63.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan i dag.
Välkommen till oss på Telia!
Arbetstider och omfattningHeltid Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna-Karin Bergqvist +46 70-377 20 63
FöretagTeliaSonera Consumer Services
AdressTeliaSonera Consumer Services
Mårbackagatan 9
12386 Farsta
KontorsadressMårbackagatan 9
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2185319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.