Kundtjänstmedarbetare - Samsung
Sitel Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-02-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare - Samsung" (publicerad 2023-02-13) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sitel Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Kundtjänstmedarbetare till Samsung
Är du en positiv och glad person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!
Publiceringsdatum2022-02-25Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar.
Öppettiderna för kundtjänsten är 08:00-20:00 måndag-fredag 10:00-15:00 lördag och söndag och arbetstiden blir fördelad på åtta timmars skift däremellan.
Tjänsten börjar med en betald grundutbildning den 11/4 inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter.
Om dig
På Sitel anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
KvalifikationerBesitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift
Teknikintresserad
Om företagetSom en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar - inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser - med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter.
På Sitel värderar vi varje samtal!
Om tjänstenAnställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 11/04/2022
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus
Tjänsten kommer att tillsättas löpande så skicka in din ansökan redan idag!
SYKES är från och med den 27 augusti en del av Sitel Group®
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressSitel Sweden AB
Götaverksgatan 8
41755 Göteborg
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sitel Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Götaverksgatan 8 (
visa karta)
417 55 GÖTEBORG
Arbetsplats Sykes Sweden AB
Jobbnummer 6381548
Observera att sista ansökningsdag har passerat.