Kundtjänstkoordinator
Cbre Gws Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-04-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstkoordinator" (publicerad 2016-04-22) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cbre Gws Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Falkenberg,
Götene eller i
hela Sverige Nu söker CBRE GWS en Kundtjänstkoordinator till vårt Site support team i Göteborg. Dina främsta uppgifter är att agera första kontaktperson gällande felanmälningar samt svara på frågor gällande arbeten som utfördas hos våra kunder. Utifrån leverantörskontraktet guidar du kunderna i ärenden som ingår i uppdraget eller rådger om det bör klassificeras som ett tillkommande projekt. Planering av utförande av felanmälan och mindre projekt kan tillkomma.
Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Du kommer att vara en del av vårt nystartade Site support team som tillsammans ska arbeta med att utveckla den dagliga verksamheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Du agerar första kontaktperson i vår Helpdesk där du hjälper och hänvisar kunder, leverantörer och medarbetare på ett serviceinriktat och professionellt sätt
• Du innehar grundläggande kunskaper och information om kunder, leverantörer och olika system för att kunna hänvisa till rätt person/avdelning
• Du säkerställer att säkerhetssystem och processer upprätthålls
• Du är en naturlig länk mellan supportfunktionerna och verksamheten ute på siterna
• Du stöttar administrativt vid behov och kvalitetssäkrar arbeten
Din bakgrund och personliga profil:
• Du har en förståelse för Service Level Agreements (SLA) och Key Performance Indicators (KPI)
• Du har erfarenhet av att jobba i en supportfunktion tidigare
• Du har en positiv attityd och älskar att ge god service
• Du är noggrann, ansvarstagande och har en god organisationsförmåga
• Du klarar av att periodvis ha en hög arbetsbelastning och arbeta under press
• Du bör vara driven och tycka om att ta initiativ och lösa problem
• Du är nyfiken på att lära dig nytt
• Du är flytande i både svenska och engelska
• Du har baskunskaper i Word och Excel
• Kännedom om FM-branschen är meriterande
Tjänsten är en tillsvidareanställning, med start i den senare delen av april eller enligt överenskommelse.
Vi arbetar löpande med denna rekrytering och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Märk din ansökan med "Kundtjänstkoordinator Site Support" och skicka den till
jobs_sweden@cbre.com .
Vid frågor vänligen kontakta:
Heléne Larsen Hårdén, projektledare 073-034 37 95 eller Sandra Westin, HR-assistent 070-211 39 96
CBRE GWS är verksamma inom Facility Management. Vi är specialiserade på att leverera affärsstödjande servicetjänster i såväl kontorsmiljö som produktionsanläggningar och fastigheter. Kännetecknande för vår leverans är miljömedvetenhet, säkerhet och hållbarhet. CBRE GWS har verksamhet i 50 länder världen över och vi är sammanlagt ca 35 000 medarbetare.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-04-06ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobs_sweden@cbre.comFöretagCbre Gws Sweden AB
AdressCbre Gws Sweden AB
Box 613
16926 Solna
KontorsadressTelegrafgatan 6
Solna
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6223260
Jobbnummer 2765252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.