Kundtjänsthandläggare till Jönköping och Söderhamn

Jordbruksverket, Kundavdelningen / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jordbruksverket, Kundavdelningen i Jönköping

Jordbruksverket kundtjänst finns i Jönköping och Söderhamn med uppdrag att ge våra kunder snabb, effektiv och kvalificerad service. Vi söker nu fler kundtjänsthandläggare som vill vara med och arbeta på en spännande myndighet i ständig och digital utveckling. Vi är drygt 20 medarbetare och ser fram emot att växa med dig!

Jordbruksverkets uppdrag som regeringens expertmyndighet inom jordbruk, fiskeri och landsbygdsutveckling är att arbeta för en hållbar utveckling, ett gott djurskydd, ett dynamiskt och konkurrenskraftigt näringsliv i hela landet och en livsmedelsproduktion till nytta för konsumenterna. Vi administrerar EU-stöd för jordbruket, landsbygden och fiskeområdet.

På Jordbruksverket är vi 1 300 anställda och huvudkontoret ligger i Jönköping.



Publiceringsdatum
2017-10-09

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att ge information till våra kunder via telefon, mejl och sociala forum samt handlägga enklare ärenden direkt i kontakt med kund.

Jordbruksverket har ett brett ansvarsområde vilket ställer stora krav på att kunna hantera många olika frågor i ett snabbt tempo. Du behöver ha förmågan att arbeta med en kund i en process, ha digital kompetens, skapa struktur och göra prioriteringar. Den miljö du arbetar i är kundintensiv med krav på hög servicenivå och tydlighet i myndighetsuppdraget.

Vi erbjuder dig:
• en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.
• ett arbete med kvalificerad kundservice inom många spännande frågeområden.
• frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka.
• en kompetent och erfaren arbetsgrupp som stöd.



Kvalifikationer
Vem är du? Du har:
• drivkraft att lära nya saker och självständigt söka information.
• lätt för att samarbeta och tycker om att jobba i lag.
• mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, och uppskattar kontakten med människor.
• förmåga att ge hög service till kunderna som använder elektroniska tjänster.

Du kommer att vara Jordbruksverkets ansikte utåt. Som person behöver du därför vara serviceinriktad och ha ett vänligt bemötande i alla situationer. För att klara jobbet behöver du även vara stresstålig och trygg i dig själv. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga förmågor.

Du har också akademisk utbildning eller annan erfarenhet av att läsa in stora mängder material samt hög digital förmåga.


ÖVRIGT
Inför rekryteringsarbetet har Jordbruksverket tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag.

Vi eftersträvar mångfald bland våra anställda.

Vi använder e-rekrytering via offentliga jobb för att kvalitetssäkra och effektivisera rekryteringen. När du fyllt i dina uppgifter söker du enkelt andra jobb utan att fylla i uppgifterna igen.
Fyll i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Bilagor kan inte skickas med via offentliga jobb. Det blir aktuellt först i ett senare skede av rekryteringen.

Tack för att du söker arbetet genom offentliga jobb!

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde efter överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-23
Ange följande referens när du ansöker: 2.4.6-15669/17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lotta Johansson lotta.johansson@jordbruksverket.se

Företag
Jordbruksverket, Kundavdelningen

Adress
Jordbruksverket, Kundavdelningen
55182
55182 Jönköping

Kontorsadress
55182

Jobbnummer
3740756

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jordbruksverket, Kundavdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jordbruksverket, Kundavdelningen: