Kundtjänstchef / kundtjänstansvarig / kundtjänst / kundservice /
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-03-08FöretagetCale Access-gruppen erbjuder innovativa och effektiva parkeringslösningar. Cale är ett världsledande varumärke inom parkeringsbranschen med en omsättning på drygt 600 miljoner SEK samt dotterbolag, distributörer och kunder över hela världen. Bolagets huvudkontor är placerat i Sverige med dotterbolag i Danmark, Norge, Tyskland, Frankrike, Storbritannien, Spanien, USA, Kanada, Italien och Malaysia. Cale Access-gruppen är specialister på att anpassa teknik, vare sig det gäller parkeringsautomater, mobilbetalningslösningar, transaktionshantering eller centraliserade datasystem, och omvandla den till funktionalitet med fokus på både parkeringsoperatören och bilisten. Produkterna, som främst marknadsförs under namnet Cale, möjliggör obemannad betalning i de flesta miljöer. Bolagets produkter är ofta en del i ett totalkoncept, där man levererar ett stort tjänsteinnehåll med mål att optimera kundernas verksamheter. Cale erbjuder de verktyg och den service som behövs för att tryggt kunna hantera alla funktioner för både avgiftsupptagning, biljettering, ekonomi, underhåll, drift och administration.
Dina arbetsuppgifterKundtjänstavdelningen består i dagsläget av 6 personer där du ansvarar för att leda avdelningens arbete framåt samt coacha och agera stöd till medarbetarna. Du ansvarar för att organisationen upprätthåller en god servicenivå samt för att utveckla kundsamarbeten. Rollen innebär också utveckling av nya funktioner och effektivisering av interna processer på avdelningen. Du samarbetar med övriga chefer i organisationen och rapporterar till Sverigechefen. Tjänsten innebär ca 2-3 resdagar i månaden.
Kvalifikationer• Ca tre års erfarenhet av att arbeta som kundtjänstchef med personalansvar
• Erfarenhet av lönesättande samtal, utvecklingssamtal och rekrytering
• Erfarenhet av affärssystem
• God datorvana
• Tekniskt intresse
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är självgående och tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du testar gärna nya tillvägagångssätt och tar initiativ till förbättring samt utveckling. Du är flexibel och har en god förmåga att anpassa dig efter person och situation. Vidare är du en lagspelare samt har en ledarstil som resulterar i att du får med dig andra. Därtill ser vi att du är tillmötesgående och trivs i en miljö med högt tempo.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänstchef, kundtjänstansvarig, kundtjänst, kundsupport, support, kundservice, chef, teknik, affärssystem, personalansvar, jeeves
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Sackemark
emelie.sackemark@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3362281
Observera att sista ansökningsdag har passerat.