Kundtjänst till spelbolag

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
2017-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst till spelbolag" (publicerad 2020-03-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

ill du arbeta utomlands och har tidigare erfarenhet av kundtjänst? Nu söker en av världens ledande spelkoncerner svensktalande kundtjänstmedabetare, läs mer och sök idag! För att söka tjänsten krävs ett översatt CV på engelska!

Publiceringsdatum
2017-10-17

Om tjänsten
En av världens största spelkoncerner online vill växa och utöka sin kundbas och söker flera nya medarbetare med språkkunskaperna, svenska, norska, tyska och engelska. Företaget ligger i Staffordshire, Stoke on Trent i England och här kommer du som söker även att arbeta. Arbetstiderna är förlagda på både förmiddag och eftermiddag, helgjobb förekommer och den totala arbetstiden är 40 timmar per vecka. Företaget står för boende och en viss ersättning förekommer vid resor mellan Sverige och England.

I rollen som Customer Service Agent är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ha en daglig kontakt med företagets internationella kundbas med fokus mot den svenska marknaden. I den dagliga kontakten ingår att ta emot inkommande samtal per telefon, bemöta och vägleda kunden via chatt, svara och upprätthålla en goda relationer via mail

Dina arbetsuppgifter
• Inkommande samtal
• Live chatt
• Mailhantering

Om dig
Vi söker dig som drivs av att leverera service i världsklass. I denna roll är språket en viktig del och därför är flytande svenska och engelska ett krav. Du som söker skall vara tillgänglig att kunna börja arbeta relativt omgående och har tidigare kundtjänst eller receptionsvana. Är du sportintresserad är detta meriterande då verksamheten styr sina arbetstider efter sportarrangemang. Talar du fler språk en endast svenska och engelska är detta meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
• Svenska och engelska i både tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Företaget har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev på engelska och genomgå en videointervju.

Steg i rekryteringsprocessen:
1. Skicka en ansökan med CV på engelska via annonsen
2. Genomför ett personlighetstest (skickas av oss på Adecco)
3. Skicka in en videointervju (länk skickas av oss på Adecco)
4. Om du går vidare i steget skickas ditt CV och din profil över till Adecco i England
5. Nästa steg är en intervju med Adecco England, över telefon/skype
6. Träffa kunden i England på en fysisk intervju

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Sara Höglund på +46 736847323 / sara.hoglund@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paula Lillsjö 040-6675308

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ

Kontorsadress
Södra Tullgatan 3

Jobbnummer
3754017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: