Kundtjänst / Support
Selero Sverige AB / Kundservicejobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Selero Sverige AB i Sollentuna Selero Sverige AB är ett nytt och snabbväxande företag inom parkeringslösningar. Genom att utmana gamla tankesätt vill vi erbjuda våra kunder nya flexibla, digitala och moderna lösningar. Vi har kontor i Sollentuna, 2 min från pendelstation.
Vi letar nu efter en ny stjärna som vi erbjuder att vara med på vår spännande resa. Effektiv, organiserad och trivas med att jobba i ett litet företag är ett måste. Du är säker i ditt agerande gentemot kunder och har en god kommunikativ förmåga. Då rollen innebär mycket självständigt arbete sätter det krav på din förmåga att själv driva ditt arbete framåt. Svenska flytande i tal och skrift är ett krav.
Vi söker dig:
• Som kan jobba självständigt, lösningsorienterat och effektivt.
• Som gillar kundvård och service.
• Som har goda kunskaper i Excel, Word och Powerpoint.
• Som enkelt kan lära sig nya e-handels - och kundtjänstsystem.
• Som kan vara projektstöd vid nyetablering.
Meriterande:
Lugnt, strukturerat, metodiskt och noggrant arbetssätt.
Tidigare arbetat med kundtjänst inom mindre e-handelsföretag eller service yrken.
Vana att driva eller vara stöd i mindre projekt.
Arbetsuppgifterna kommer att vara varierande och innefatta det mesta som hör till kundtjänst kopplat till försäljning och kundvård.
Publiceringsdatum2020-08-18Så ansöker duDu är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) till
info@selero.se. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt och urval sker löpande.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-07
FöretagSelero Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Selero Sverige AB (org.nr 559158-9543)
191 23 SOLLENTUNA
Ansökan E-post:
info@selero.se Jobbnummer 5324115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.