Kundtjänst / Kundservice / Kundsupport Till Idemia Sweden AB
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-05-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst / Kundservice / Kundsupport Till Idemia Sweden AB" (publicerad 2024-04-25) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-05-11Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Idemia.
Om företagetIDEMIA är internationellt marknadsledande företag inom betal- och identifikationslösningar med över 15 000 anställda i 180 länder världen över. IDEMIAS kunder återfinns inom både den offentliga och privata sektorn. I Sverige har IDEMIA 120 medarbetare.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.
Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet från servicerelaterade yrken
• Flytande i tal- och skrift på svenska och engelska
• God system- och datorvana
• Tidigare erfarenhet av projektledning är meriterande
• Tidigare erfarenhet av Microsoft AX
Som person har du ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6635046
Observera att sista ansökningsdag har passerat.