Kundtjänst/kontorsassistent

KFX HR-partner Syd AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Syd AB i Malmö, Lomma, Lund, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du en glad och utåtriktad person som är på jakt efter en ny utmaning? Är du personen som älskar att arbeta i centrum av organisationen? Gillar du att vara företagets ansikte utåt? Värdesätter du Team-work och vill vara en del av ett support-team? Då kan detta vara något för dig!

Om företaget
Företaget ingår i en större tysk familjeägd koncern och har sitt nordiska sälj- och marknads huvudkontor i Malmö. De står för bland annat innovativa och långvariga produkter som syftar till att förenkla din vardag. Kontoret är beläget mitt i centrala Malmö och erbjuder god tillgång till kollektivtrafiken. Läs gärna mer på företagets hemsida; www.vileda.se.

Arbetsuppgifter
Som Kundtjänst/kontorsassistent hos vår kund har du en aktiv och fartfylld roll med varierande arbetsuppgifter inom service, administration och kontor. Halva tjänsten är förlagd i företagets kundtjänst där du tar emot samtal och mail och behandlar inkommande order. Den andra halvan av tjänsten är förlagd till receptionen där du förväntas ta emot besökare, hantera post och paket, svara på mail och i telefon, ha kontakt med leverantörer och se till att hålla allmänna utrymmen snygga och representativa. Utöver dina regelbundna receptionistuppgifter kommer du även vara behjälplig med förberedelser inför event, marknadskampanjer, projekt och en del administrativa uppgifter.

Kvalifikationer
Vi ser att du som receptionist är en självständig och ansvarstagande person som har en god struktur i ditt arbete. Du har en god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt, har alltid ett leende på läpparna och levererar förstklassig service. Vi ser att du som person är utåtriktad, ödmjuk och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig. Vi ser gärna att du tidigare arbetat i SAP eller liknande system samt att du talar både svenska och danska flytande.

Övrigt
Freudenbergs kontor ligger ett stenkast från lilla torg i centrala Malmö. De anställda på företaget stannar länge och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för den som vill fortsätta sin karriär inom koncernen. Tjänsten omfattas av Unionens kollektivavtal och man erbjuder sina anställda 6 veckors semester, friskvårdsbidrag, årlig hälsokontroll och en viss arbetstidsförkortning.

Är du den prestigelösa receptionisten vår kund behöver? Då är du varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-10
Ange följande referens när du ansöker: 3286
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Fihn rebecka.fihn@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Syd AB

Adress
KFX HR-partner Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö

Kontorsadress
Stora Nygatan 40

Jobbnummer
4207891

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Syd AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Syd AB: