Kundtjänst inom logistik till BSH Nykvarn

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Nykvarn
2017-06-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst inom logistik till BSH Nykvarn" (publicerad 2017-07-17) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Nykvarn, Södertälje, Ekerö, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Söker nytt jobb inom kundtjänst? Brinner du för kundservice och vill jobba på ett stort internationellt bolag? Läs mer här!

BSH söker nu tre drivna medarbetare till deras kundtjänst i Nykvarn. Du kommer att arbeta på deras avdelning inom logistik, med uppgift att arbeta med felsökning och skaderapportering. Vi söker dig som har problemlösningsförmåga, en god känsla för kundservice och med ett intresse för logistik. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig ett flexibelt och dynamiskt arbete i ett tight team med stor möjlighet till eget ansvar. Du kommer att få arbeta inom en internationell koncern med moderna värderingar där bland annat tillfälle ges att till viss del jobba hemifrån. Kontoret ligger i Nykvarn, söder om Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen kommer du:

* ta emot inkommande samtal och mail från kunder som har fått skadade eller felaktiga produkter
* felsöka och göra bedömningar om hur skadan ska hanteras i form av reparationer, utbyten eller ersättningar
* ha kontakt med serviceavdelning, lager, transportörer och kunder
* utveckla och förbättra arbetet kring leveranser och logistik

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten kommer att starta omgående och pågå till september, men har möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Kontoret ligger i det nyinrättade centrallagret i Nykvarn.

VEM ÄR DU?

I den här rollen kommer du trivas om du är strukturerad och gillar att ha ett stort ansvar över BSHs kundservice och hantering av skador och felaktiga leveranser. Vidare gillar du att lösa problem och har en förmåga att jobba effektivt och noggrant. Det finns även goda chanser till att utvecklas i din yrkesroll och i din karriär.

Vi söker dig som har:

* erfarenhet av administration och kundtjänst
* god systemvana (gärna inom SAP)
* vana av att arbeta i processer
* flytande kunskaper i svenska och engelska

Det är även ett stort plus om du har:

* arbetat med transport och logistik
* erfarenhet av skadereglering
* utbildat dig inom logistik eller har en annan relevant utbildning
* kunskaper i de nordiska språken

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-06-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Wengse julia.wengse@tng.se 0768 72 57 77

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3574015

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: