Kundtjänst
AudicomPendax AB / Säljarjobb / Stockholm
2017-12-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst" (publicerad 2018-01-22) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AudicomPendax AB i Stockholm,
Sundsvall,
Göteborg,
Mölndal,
Östersund eller i
hela Sverige Till vårt huvudkontor i Skarpnäck söker vi en kollega till vår Kundtjänstavdelning.
Tjänsten innebär orderregistrering, bokning och ombokning av service/installationstider. Det innebär mycket kundkontakter och förmågan att aktivt söka lösningar så att våra kunder blir nöjda.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid men vi kan även tänka oss två halvtidstjänster om det finns sökande med det intresset.
Ditt arbetssätt präglas av god ordning, flexibilitet och förmåga att hantera flera ärenden parallellt. I tjänsten ingår även en del administrativt arbete samt vid behov avlasta reception.
Du skall ha god datorvana och intresse för teknik är en merit då många kundfrågor är av teknisk natur.
AudicomPendax är ett svenskt företag med stor utvecklingspotential.
Vi är ett svenskt ägt företag vi inreder alla typer av mötesrum med konferensutrustning, d.v.s. allt från skrivtavlor, blädderblock till ljud och bildutrustningar och installationsfria lösningar till alla typer av kontor/klassrum. Vi är ett 50-tal anställda. Huvudkontor och lager/tillverkning i Skarpnäck i Stockholm. Regionkontor finns i Göteborg och Malmö samt England.
Varaktighet, arbetstid
40%-60%
Publiceringsdatum2017-12-17Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst
KontaktLinus Retsloff
linus.retsloff@aupx.com 08-55536946
FöretagAudicomPendax AB
AdressAudicomPendax AB
Box 2014
12821 Skarpnäck
KontorsadressFlygfältsgatan 34
Jobbnummer 3858579
Observera att sista ansökningsdag har passerat.