Kundsupport till Marieholm Salt Specialties!

Manpower AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Detta uppdrag vill du läsa vidare om!

Marieholm Salt Specialties är en världsledare inom specialkemi och arbetar för en hållbar framtid. Utan att se det möter du oss varje dag i din vardag. Nu söker vi en medarbetare till vår kundsupport i Göteborg. Vi erbjuder ett spännande jobb i ljusa och trivsamma lokaler samt en roll som ger ansvar och frihet.

Hos oss får du möjlighet att tillhöra ett mindre kundtjänstteam som arbetar för att alla skall må bra och där teamet går före jaget samt ställer upp för varandra. Vi har ett gott och nära samarbete med vår säljorganisation samt externa samarbetsparters. Kunderna finns framförallt i Sverige, men även i Norge och Finland. Kontakten med kund sker huvudsakligen via mejl men det förekommer även en del telefon.

Marieholm Salt Specialties arbetar för att bygga långsiktiga relationer tillsammans med våra kunder och som kundtjänstmedarbetare spelar du en viktig roll för att ge våra kunder den service som gör att de väljer just oss som leverantör. Om du gillar att tänka kreativt och dagligen hitta lösningar på utmaningar som leder till nöjda kunder, så är det här en roll för dig (googla gärna på företaget)

Arbetsuppgifter och ansvarsområde

* Att ta emot och registrera orders
* Hantera olika typer av dokumentation, reklamationer
* Uppdatera kundinformation i ordersystemet
* Ge service till kunder gällande ledtider och tillgänglighet
* Arbeta proaktivt och ta egna initiativ i kundrelationer
* Lösa eventuella problem, se till att kunden är i fokus samt koordinera i det dagliga arbetet

* Har du erfarenhet ifrån kundtjänstarbete eller motsvarande
* Erfarenhet av SAP eller motsvarande system är meriterande
* Kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift

Vad erbjuder vi!

Heltid i 8 månader, start gärna omgående, bra om du har bil men det finns även kommunala förbindelser (googla gärna) Stor chans till förlängning eller övertag av kund.

Som person gillar du att arbeta med varierande uppgifter. Förmåga att ta ansvar, ge fullgod service till både kunder och intern personal samt att strukturera ditt arbete är viktiga egenskaper.

Välkommen med din ansökan

Registrera ditt CV på http://manpower.se.

Vid andra frågor får du gärna maila mig på anette.hogenius@manpower.se eller rinag på 031-63 15 16

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2022-11-21

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "dc2cdf80-5e19-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Kontakt
Anette Högenius
031-631516

Jobbnummer
7189391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: