Kundsupport till Kundservice
PostNord Strålfors Sverige , PostNord Strålfors Ljungby / Butikssäljarjobb / Ljungby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PostNord Strålfors Sverige , PostNord Strålfors Ljungby i Ljungby Är du en kvalitetsmedveten, målfokuserad och motiverad person som vill utvecklas i en roll som kundsupportmedarbetare där din kommunikativa förmåga och goda samarbetsvilja kommer att komma väl till handa?
Inom Customer Care arbetar vi med att hantera våra kunders kontakter med PostNord Strålfors för flertalet av våra tjänster och samtidigt driva förändringar av våra processer för att skapa en mer kundorienterad och effektiv administration.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att
- Merparten av tiden hantera och fördela inkommande ärenden i ärendehanteringssystem
Du kommer också:
- Besvara supportfrågor via mail och telefon
- Logga och dokumentera alla ärenden i vårt gemensamma ärendesystem
- Ta emot beställningar och följa upp dessa internt samt att återkoppla till kund
- Dokumentera arbetsrutiner och sprida nödvändig kompetens inom arbetsgruppen
- Arbeta utifrån de processer som finns
Vi vänder oss till dig som har
- Gymnasieutbildning samt gärna relevant eftergymnasial utbildning
- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och engelska
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du serviceorienterad, utåtriktad och teknikintresserad. Du tycker om att ta egna initiativ samt vara en god lagspelare. Du har en god problemlösningsförmåga samt är van vid att arbeta både självständigt och i team. I din roll är det viktigt att vara noggrann, strukturerad och engagerad.
Vi erbjuder dig
En inspirerande och kreativ miljö med erfarna kollegor på ett företag som är bland de ledande på marknaden för kommunikationslösningar. Flera av våra kunder är marknadsledande inom sina områden på den Nordiska marknaden. Du kommer att ställas inför utmaningar som är både stimulerande och lärorika. Det är stort fokus på kundupplevelsen för både våra kunder och deras kunder.
PostNord Strålfors arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.
Anställningsperiod: 2019-06-01 till 2019-11-30
Önskar du ytterligare information är du välkommen att kontakta teamchef Henrik Elfving Telefon: +46 372 850 43 Mail:
henrik.elfving@stralfors.seVälkommen med din ansökan senast 2019-05-20 via vår hemsida
http://www.stralfors.se/karriar/ Tillsättning sker löpande.
PostNord Stralfors utvecklar och erbjuder kommunikationslösningar som ger företag med många kunder och leverantörer helt nya möjligheter till mer personliga och starkare kundrelationer. Vi erbjuder en digital plattform som möjliggör sömlös kommunikation oberoende av vilken kanal mottagaren efterfrågar. Fokus för arbetet är att skapa en positiv upplevelse för våra kunders konsumenter.
PostNord Strålfors ingår i PostNord-koncernen, den ledande kommunikations- och logistikkoncernen i Norden. PostNord Strålfors har verksamhet i fyra länder och har cirka 700 anställda och en omsättning på drygt 2 miljarder (2018).
Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: 2019-06-01 Visstidsanställning till 2019-11-30
Publiceringsdatum2019-05-09ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-20
Ange följande referens när du ansöker: 2019/58
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPostNord Strålfors Sverige , PostNord Strålfors Ljungby
AdressPostNord Strålfors Sverige , PostNord Strålfors Ljungby
Helsingborgsvägen 20
34133 Ljungby
KontorsadressHelsingborgsvägen 20
Jobbnummer 4777729
Observera att sista ansökningsdag har passerat.