Kundsupport/ Servicemedarbetare/ Kontigo Care AB

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Enköping, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-23

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 8 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Kontigo Care AB.

Om företaget
Kontigo Care AB erbjuder digitala verktyg för en effektivare beroendevård. Bolaget har utvecklat Previct som är en digital plattform för beroendevård som med hjälp av nykterhetstester i realtid och avancerad beteendeanalys hjälper vården att tidigt identifiera återfall och effektivisera behandlingen. Företaget grundades 2013 och målsättningen har sedan start varit att revolutionera beroendevården med digitala lösningar i framkant. Plattformen finns tillgänglig hos såväl offentliga som privata vårdgivare över hela Sverige och i ett flertal europeiska länder. På Kontigo Care välkomnas du av cirka 15 anställda, där du i den här rollen ingår i ett team på tre personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som service/supportmedarbetare arbetar du med att ge teknisk support via telefon och e-post av företagets egenutvecklade webbaserade vårdplattform Previct, med tillhörande app och alkoholmätare. I arbetsuppgifterna ingår även att utföra service på alkoholmätare och andra servicerelaterade ärenden internt vilket innebär att du har mycket intern kommunikation med övriga avdelningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av service- eller supportarbete
• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Tekniskt intresse
• Goda kunskaper i Officepaketet är meriterande

Som person är du noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard och lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Du är flexibel och anpassningsbar i ditt arbete och kan snabbt växla mellan arbetsuppgifter. Som person är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande samt besitter förmågan att sätta dig in i andra personers perspektiv.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundsupport, servicemedarbetare, teknik, service, kundkontakt, support, koordinator, kundtjänst, teknisk support, kundmottagare, kommunikation, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Caroline Bergendahl
caroline.bergendahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6207996

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: