Kundsupport / ordermottagare till innovativt tillväxtbolag

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-05-29

Företaget
Atlas Antibodies startades 2006 och har vuxit organiskt sedan starten. Bolaget har idag drygt 40 anställda som utvecklar, producerar, marknadsför och säljer antikroppar till forskare, labb och sjukhus runt om i världen med fokus på frågeställningar inom bland annat cancerdiagnostik. Atlas Antibodies befinner sig i en spännande expansionsfas och har nyligen flyttat till nya lokaler på Voltavägen i Bromma. Nu behöver man stärka organisationen med en person som ska ansvara för ordermottagning och kundsupport.


Dina arbetsuppgifter
Som kundsupportansvarig fungerar du som ansiktet och rösten utåt för bolagets kunder, både direktkunder och distributörer. Kommunikationen sker framför allt via e-mail, men även via telefon och uteslutande på engelska. Tjänsten ligger under ekonomiavdelningen och sker i nära samarbete med marknadsavdelningen, distributörs- och produktutskicks-grupperna.

I rollen ingår ansvar för hela kundupplevelsen och hela säljprocessen, från offertförfrågning och ordermottagning, till uppföljning av leverans till kund, fakturering och betalningsuppföljning.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Minst fem års erfarenhet av arbete inom kundservice
• Datorvana och kunskaper i Excel
• Meriterande med erfarenhet av ordermottagning och kundregister
• Meriterande med erfarenhet av olika kund-och affärssystem
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Vi söker dig som är självgående, flexibel, effektiv och serviceinriktad. För att lyckas i rollen behöver du vara välorganiserad, strukturerad och ha god kommunikationsförmåga. Du trivs med att ha många kontaktytor där du med din goda kommunikationsförmåga och ditt strukturerade arbetssätt kan hantera olika typer av frågor och arbetsuppgifter. Du är en engagerad person som trivs i en bred tjänst med högt tempo.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Bromma
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, ordermottaggning, service, servicefunktion

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Vukasinovic maja.vukasinovic@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3525613

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: