Kundsupport med intresse för webbutveckling sökes!

Framtiden i Sverige AB / Kundservicejobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Drivs du av att ge riktigt bra service och gillar att göra det lilla extra för att nå resultat?
Vi letar efter dig som är service minded med ett utvecklingsintresse!

Tjänsten är placerad i Kista och du kommer bli direktrekryterad av vår kund.

Publiceringsdatum
2020-12-08

Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport hos vår kund kommer du att arbeta i ett litet team tillsammans med teknisk support samt kolleger i Norge.
Du kommer ha en varierande kundsupportstjänst som har fokus på vår kunds Cload Charge-system. Mycket av ärenden kommer därför vara relativt tekniska inom webb- och applikationssupport.
Du kommer att arbeta inne från kontoret och dina främsta verktyg är telefon och mejl. Kunderna som hör av sig är ofta slutkunder som använder elbils-laddstationer runt om i Sverige.
Andra delar i tjänster är:
• Stötta innesäljarna och orderhantering
• Support mot slutkund med tekniska frågor kring applikationen och webbapplikationen
• Kontakt med kunder som har frågor kring data kring laddstationer
• Utföra utbildningar för vår kunds portal
• Support mot installatörer av laddstolpar
• Kontakt med interna avdelningar angående buggar i systemen som behövs fixas av utvecklingsteamet.

Om företaget
Vår kund är ett innovativt teknikbolag på den nordiska marknaden. De grundades 1946 och deras produkter används i mer än 30 länder över hela världen.
De erbjuder olika, smarta och miljövänliga produkter som på olika sätt gör människors liv enklare, mer effektivt och framförallt mer miljövänligt!
I denna roll kommer man jobba med elbilsladdning och ingå i ett team med säljare och teknisk support på kontoret i Kista/Akalla. Mer om bolaget lämnas vid en eventuell intervju hos Framtiden

Profil
För att lyckas i rollen vill vi att du:
• Arbetat i en liknande roll tidigare (ex. Säljstöd, orderhantering, kundsupport)
• Talar och skriver obehindrad Svenska och Engelska
• Dokumenterad kunskap/erfarenhet av att bygga en egen hemsida eller applikation
• Kunskap om severhantering i form av att hämta data och felsöka

Det är plus om du dessutom:
• Pratar Norska
• Kommer från likande bransch tidigare
• Har erfarenhet av teknisk kundsupport

Välkommen att ansöka om du känner att du passar in på ovan.

Om företaget
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Anställningsvillkor
Utval sker löpande
Placering: Kista
Start: Omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "22350".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Framtiden AB

Jobbnummer
5479219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: