Kundsupport med intresse för teknik och e-handel
Framtiden i Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Svedala,
Kävlinge eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst/helpdesk och har ett intresse för e-handel? Vi söker en person som ser glädje i service och kundrelationer, och som kan kombinera effektivitet med flexibilitet. Är du den vi söker? Sök då tjänsten redan idag!
Publiceringsdatum2014-06-30ArbetsuppgifterDu jobbar i företagets kundtjänst och är företagets ansikte utåt. Tjänsten innebär att du kommer att ta emot förfrågningar via telefon och mejl. Din primära uppgift är att bemöta kunden på ett positivt sätt och ta emot kundens förfrågan. Frågor av teknisk karraktär lämnar du till vårt tekniska team. I dina arbetsuppgifter ingår ävenvägledning i vårt system, att hålla utbildningar för kunder, hjälpa kunden att hitta rätt i våra manualer och intstruktionsvideor.
Om företagetVårt kund utvecklar och tillhandahåller en affärsplattform som förbättrar företages försäljning online, kundrelationer och orderflöden. Företaget levererar e-handelslösningar och har idag över 1200 aktiva webbutiker som kunder. I dagsläget består Malmökontoret av 23 drivna medarbetare och tack vare ett framgångsrikt koncept är de nu i behov av ytterligare en medarbetare.
ProfilVi tror att du som söker är intresserad av e-handel och har tidigare jobbat med telefon som främsta arbetsverktyg. Då tempot kan vara högt söker vi dig som har en god förmåga att hantera flera saker samtidigt och har en förmåga att komma till avslut. Du som söker ska ha en pedagogisk förmåga över telefon och mejl och kan hantera alla typer av samtal. För att trivas i rollen behöver du dessutom tycka om att ge god service samt ha skinn på näsan!
Dina egenskaper
• Du är flexibel och trivs med att arbeta med flera olika uppgifter
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Du är utåtriktad, målinriktad och positiv
• Du har en hög servicenivå.
Meriterande
• Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
• Du har arbetat tidigare med att supporta kunder i system
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorOrt: Malmö
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Urval: Sker löpande, så var snabb in med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-07-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4197
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPatrik Gustavsson
patrik@framtiden.comFöretagFramtiden i Sverige AB
AdressFramtiden i Sverige AB
Drottninggatan 1D
21211 Malmö
KontorsadressDrottninggatan 1D, Malmö
Jobbnummer 1925896
Observera att sista ansökningsdag har passerat.