Kundservicemedarbetare till Klarna sökes!
Teleperformance Nordic Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-03-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Klarna sökes!" (publicerad 2017-04-10) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 190.000 anställda på 311 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 7 kontor i Norden med 1500 anställda. För mer info besök
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.com .
Tycker du om att hjälpa kunder och ge högklassig service? Vill du jobba med kundservice på ett ledande e-handelsföretag? Teleperformance erbjuder dig en spännande möjlighet att arbeta för ett projekt med möjlighet till både utveckling och stora kontaktytor.
Om projektet
Teleperformance Stockholm arbetar i dagsläget med 7 olika kundserviceprojekt. Ett av dessa projekt är Klarna som tillhandahåller enklare och tryggare betallösningar för kunder som handlar via nätet. Din främsta uppgift i arbetet är att lösa kundens problem med fakturor via telefon och mail.
Hur ser din arbetsdag som kundservicemedarbetare ut?
Du svarar på kunders frågor angående fakturor, betalningspåminnelser, varuförsändelser och leveranser. I rollen som kundservicemedarbetare ligger fokus på att ge kunden en så bra upplevelse som möjligt på kort tid och det är där din förmåga att ge det lilla extra som spelar in. För att vara bekväm i rollen är det positivt att vara serviceminded samt ha en vilja att hjälpa andra och ha förmåga att förklara och ge lösningar på olika nivåer. Du får självklart en gedigen utbildning för att kunna svara på kundernas frågor på bästa sätt. Du arbetar i nära samarbete med kollegor där alla hjälper alla. Vi har erfarna coacher och teamledare på plats för att underlätta ditt arbete och finns till hjälp för att både svara på frågor och stötta dig i arbetet. Du sitter i ett öppet kontorslandskap i fräscha lokaler beläget i centrala Stockholm. Du arbetar heltid på rullande schema. Öppettiderna kundservicen är mån-tors 8:00-20:00, fre 8:00-18:00 och lör-sön 10:00-17:00. Det är en tillsvidareanställning som startar med 6 månaders provanställning. Tjänsten börjar på 80%, men det finns goda möjligheter till att få heltid längre fram.
Vem trivs här?
För att trivas här tror vi att du har en mycket god pedagogisk förmåga samt uppskattar att arbeta självständigt och kommer med egna initiativ. Du har en positiv inställning och är prestationsorienterad. Vidare är du noggrann och har ett stort kundfokus. Du drivs av att arbeta i ett högt tempo och har en hög ambitonsnivå. Om du har någon sorts förkunskap, till exempel läst ekonomi på gymnasiet eller intresse av ekonomi är det meriterande, men inget krav. Det är även meriterande om du jobbat med likanande arbetsuppgifter. Du trivs i en snabb, ung organisation som ständigt växer och du vill ha roligt på jobbet!
Vad erbjuder vi?
Teleperformance är världsledande inom vår bransch och här har du möjligheten att knyta värdefulla kontakter med många välkända varumärken och företag. Varje år genomför vi interna traniee program där du som är intresserad av ledarskap och utveckling har möjlighet att söka en plats. Vi är cirka 700 anställda på Teleperformance i Stockholm och här är gemenskapen central. Vi har förmåner som friskvårdsbidrag och rikskortet och varje år arrangerar vi fotbollsturneringar och sommar-/julfester med mera för att det ska vara roligt att gå till jobbet!
Vi har:
Lön enligt kollektivavtal under 24år 100,80kr/tim över 24år 116,80kr/tim
Lunchförmåner så som Rikskortet
Friskvårdsbidrag
Tävlingar och happenings är ett vanligt inslag på kontoret!
Är du intresserad? - sök idag!
Utbildningsstart i mars och därför är det viktigt att vi får din ansökan så snart som möjligt! Om du har en intressant profil för tjänsten kommer vi att kontakta dig på mejl och bjuda in till en informationsträff där du får mer information om Teleperformance och hur en vanlig arbetsdag ser ut hos oss. Vi samarbetar med ett externt rekryteringsbolag som kan komma att ta kontakt med dig gällande denna roll.
Varaktighet, arbetstid
80-100%. Tillträde: Mars tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-03-06ErsättningFast+OB
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-20
Ange följande referens när du ansöker: 2016/156
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTeleperformance Nordic Stockholm
AdressTeleperformance Nordic Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
KontorsadressSt Eriksgatan 115
Jobbnummer 3356561
Observera att sista ansökningsdag har passerat.