Kundservicemedarbetare till internationella Sana Pharma!
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Är du en engagerade medarbetare som älskar att arbeta med sälj och service? Har du erfarenhet av försäljning/service? Då är tjänsten som kundservicemedarbetare till Sana Pharma i Uddevalla något för dig!
Om jobbet
Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer erbjudas en anställning direkt hos Sana Pharma. Tjänsten är på minst 1 år, med goda chanser till förlängning.
Arbetstiderna är dagtid mellan kl.08:30-16:30 eller kl. 09:00-17:00
Sana Pharma är en internationell leverantör av kosttillskott, medicinsk utrustning och receptfria läkemedel från växter. Dotterbolag finns i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Tjeckien och USA med ca 200 anställda och en omsättning på över 500 MSEK. Med egen Forskning- och Utvecklingsavdelning har vi fokus på att leverera väldokumenterade produkter av hög kvalitet. Vår drivkraft är att hjälpa människor till att få en bättre vardag. Vi är angelägna om att utveckla en organisationskultur som bygger på våra värdegrunder; nyskapande, modig, ansvarstagande och respektfull.
Publiceringsdatum2017-11-17Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare kommer du tillhöra ett engagerat och drivet team som arbetar med att ge högklassig service till våra kunder. Kundtjänstavdelningen är indelad i två team, vilket team du kommer tillhöra beror på vilken marknad du kommer arbeta med. Du kommer i första hand hjälpa kunder som ringer in till kundservicen med frågor gällande våra produkter, abonnemang samt arbeta med att fånga upp möjligheter till merförsäljning. Arbetet grundar sig i att skapa goda relationer med kunderna genom att argumentera för produkterna utifrån en behovsanalys. Du kommer arbeta med både dagliga och långsiktiga KPI:er som du sätter upp tillsammans med din Team Manager.
Du kommer till exempel att:
1. Besvara inkommande samtal
2. Ringa utgående samtal till befintliga kunder, som tex uppföljningssamtal och
välkomstsamtal
3. Besvara mail och brev samt sköta övriga administrativa uppgifter
4. Vid behov även hjälpa andra avdelningar inom organisationen
Om dig
Vi tror att tjänsten passar dig som vill arbeta på ett företag som präglas av ett kvalitativt arbete i ett högt tempo. Du kommer få goda möjligheter till att få testa och utveckla din kommunikationsförmåga genom coachning och uppföljning.
Vi söker dig som
1. Har 1-3 års erfarenhet av försäljning och service. Vi ser gärna att du tidigare har
jobbat inom kundservice/ telemarketing/ butiksförsäljning
2. Har mycket goda kunskaper inom Officepaketet
3. Erfarenhet av telefon som arbetsverktyg i motsvarande sammanhang ses som
meriterande
Som person är du en tävlingsmänniska som identifierar mål, genomför aktiviteter och arbetar fokuserat för att uppnå önskat resultat, samt sätter utmanande mål för ditt eget arbete. Du har en god förmåga att förstå konsekvenser av olika lösningsförslag och strävar ständigt mot att hittar den mest effektiva lösningen för respektive situation. Du drivs av att skapa relationer och agerar utåtriktat. Vidare ser vi att du kan hantera stressiga situationer lugnt och kontrollerat, samt har förmågan att prioritera på ett framgångsrikt sätt även vid dessa tillfällen.
Om ansökan
Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer erbjudas en anställning direkt hos Sana Pharma. Tjänsten är på minst 1 år, med goda chanser till förlängning.
Sana Pharma har valt att samarbeta med Adecco och alla frågor och ansökningar besvaras och behandlas således av Adecco.
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Therese Heden
therese.heden@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Hedén
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN
KontorsadressStorgatan 50, vån 2
Jobbnummer 3809563
Observera att sista ansökningsdag har passerat.