Kundservicemedarbetare till Allente
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Kalmar
2025-04-29
Visa alla kundservicejobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Oskarshamn eller i
hela Sverige Vill du arbeta i ett sammansvetsat team och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom kundtjänst? Concentrix söker nu kundtjänstmedarbetare till deras team i Kalmar!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Concentrix.
Publiceringsdatum2025-04-29Om företagetConcentrix erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. De strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundtjänstmedarbetare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från privatkunder som har frågor kring fakturor, teknisk support och beställningar av abonnemang. Frågorna kan också handla om bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden.
Du behöver inte kunna allt från början utan du erbjuds en gedigen introduktion löpande stöd av närmsta chef. Till det blir du också en del av ett sammansvetsat team som stöttar varandra och delar med sig av sina tips. För dig som vill vidare längre fram finns möjlighet att ta en ledande roll då 8 av 10 ledare blir befordrade internt. Kundserviceavdelningen har öppet måndag till fredag kl. 09.00-18.00 samt lördag och söndag kl. 08.00-19.00 där du arbetar varierade arbetstider utifrån dessa ramar.
Ta emot inkommande samtal från privatkunder och vara behjälplig i frågor om fakturor, teknisk support och beställningar av abonnemang, men även frågor kring bredband, TV och streamingtjänster
Lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden
Gedigen introduktion med ett nära ledarskap och stöttande kollegor
Arbetstider utifrån ramarna måndag till fredag kl. 09.00-18.00 samt lördag och söndag kl. 08.00-19.00
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Erfarenhet från serviceorienterade yrken
Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga.
Övrig information
Start: 26 maj Plats: Kalmar Lön: Grundlön och provision
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till
info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
https://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Kontakt Camilla Witedal
camilla.witedal@bravura.se 010-171 47 10 Jobbnummer 9310152