Kundservicemedarbetare/Teknisk Support till Billmate

Jbp Detalj- & Partihandel AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jbp Detalj- & Partihandel AB i Malmö, Lomma, Lund, Helsingborg, Åstorp eller i hela Sverige

Är du duktig på att kommunicera och skapa lösningar med kunden över telefon? Söker du en ny utmaning där du får kombinera din passion för kundservice med ditt intresse för system och problemlösning? Då har vi den ultimata tjänsten att erbjuda dig!

För omgående tillsättningen söker vi nu dig som vill arbeta i en roll där du får kombinera kundservice med teknisk support. Tjänsten är på heltid och är en permanent rekrytering där du blir anställd direkt hos Billmate.

Om Invoice Group
Invoice Group består av Invoice Finance, Billmate och Invoice Inkasso. Alla tre bolagen arbetar under samma tak vilket gör att vi kan ge finansiella råd av högsta kvalitet hela vägen från betalningar till fakturaköp och inkassohantering. Vi strävar efter att skapa förutsättningar för företag att växa genom att erbjuda flexibla och enkla tjänster med marknadens bästa kundsupport.

Publiceringsdatum
2022-10-07

Om tjänsten
I rollen som Kundservicemedarbetare får du axla en bred och omväxlande roll där ditt huvudfokus kommer centreras kring kundservicearbete men där även en viktig del av din roll kommer ägnas åt teknisk support, vilken i huvudsak innebär att arbeta med uppgifter och frågor som berör system och betalningslösningar för tekniska integrationer mellan Billmate och kunder/e-handlare.

Du kommer att tillhöra kundtjänstavdelningen och arbeta med både inkommande och utgående samtal samt hanteringen av en gemensam mejlkorg tillsammans med ditt team. I övrigt kommer du även arbeta med att:

• Ta emot inkommande telefon och mejl

• Lägga upp avbetalningsplaner

• Hantera bestridande

• Administrering och hantering av våra register i affärssystemet

Du kommer ingå i ett engagerat team som agerar företagets ansikte utåt mot kunder och gäldenärer och för rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter i bolaget.

Vem är du?
För att passa in och trivas hos oss ser vi att du är strukturerad som person och tycker om en rak och öppen dialog. Du är duktig på att kommunicera över telefon och har en god känsla för människors olika livssituation och anpassar din kommunikationsstil beroende på samtalets karaktär. Vi ser gärna även att du är lösningsorienterad, teamspelare och har ett personligt driv.

Krav för tjänsten:

• Svenska och engelska tal och skrift

• Telefonvana samt erfarenhet av serviceyrken

• Erfarenhet av Officepaketet

• Erfarenhet/intresse av system, IT och teknisk support

Meriterande:

• Med fördel någon form utav ekonomisk bakgrund/intresse

• Inkassoerfarenhet

• Erfarenhet från e-handeln och betalningslösningar

Vi erbjuder dig
Som Kundservicemedarbetare/Teknisk support hos Billmate ges du möjligheten till en utvecklande och utmanande roll i ett modernt och framåtsträvande fin-tech bolag. Tillsammans med duktiga, engagerade och drivna kollegor kommer du in i en häftig, motiverande och inkluderande företagskultur.

Medarbetarna är Billmates viktigaste resurs och tillsammans värnar man om en god trivsel på arbetsplatsen och arbetar aktivt för ett välkomnande och inkluderande arbetsklimat med tydlig vi-känsla. Möjligheterna till socialt utbyte är stort i bolaget och är en viktig del för att skapa trivsel och sammanhållning. För den som vill och är pigg på aktiviteter och arrangemang väntar en arbetsplats där det ständigt händer något kul!

Placering & start
Tjänsten är placerad i Hyllie där man sitter i nya och moderna lokaler med goda kommunikationsmöjligheter. Tillsättning är snarast möjligt eller enligt överenskommelse.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Kundtjänst och Inkassochef, Alexandra Ekblad på alexandra@invoice.se

Så ansöker du
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jbp Detalj- & Partihandel AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jbp Detalj- & Partihandel AB (org.nr 556860-3152), https://www.ecommercerecruit.se/

Arbetsplats
E-commerce Recruit

Kontakt
Daniel Hilvardén
daniel@futureandfriends.se

Jobbnummer
7053103

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jbp Detalj- & Partihandel AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jbp Detalj- & Partihandel AB: