Kundservicemedarbetare / Kundsupport / Sommarbemanning
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-19Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Axess Logistics. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetAxess Logistics är en ledande leverantör på den skandinaviska marknaden inom totallösningar för biltransport. De erbjuder skräddarsydda logistiklösningar och anpassning av bilar inom billogistik. Deras kunder är generalagenter och återförsäljare inom import utav fordon, nya som begagnade. Här värdesätts kvalitet och effektivitet, alltid med kundens behov i fokus. Du ingår i företagets centrala Contact center i Göteborg där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att vara Sveriges bästa kundsupport.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundsupport erbjuds du en varierad tjänst där ditt huvudsakliga ansvarsområde är att vara ansiktet utåt för företaget. Dina arbetsuppgifter består bland annat av hantering utav förfrågningar, systemadministration samt kundkontakt över telefon, mejl och chatt. Under din arbetsdag hanterar du även olika frågor som kan handla om allt från priser på offerter till vart transporterna befinner sig. Du har stora kontaktytor och samarbetar med andra avdelningar internt. Här ingår du i ett team på cirka 7 personer där ni tillsammans arbetar för att ge en bra kundupplevelse.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning och arbetslivserfarenhet inom kundservice och administrativt arbete
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt behärskar engelska
• Du har en god dator och systemvana
För att trivas i rollen är du en person som tycker om att samarbeta med andra människor. Du har lätt för att se andras behov och tänker på helheten där kunden står i fokus. Du har också en öppenhet för förändringar, där din väl utvecklade anpassningsförmåga hjälper dig hantera förändringar under arbetsdagen. Vidare är du tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse av att ge god kundservice. Du är också en person som är mån om att hålla hög noggrannhet i ditt arbete och trivs med att skapa och hålla din egen struktur. Slutligen strävar du efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Hisingen, Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Olivia Lilja
olivia.lilja@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6551624
Observera att sista ansökningsdag har passerat.