Kundservicemedarbetare

Jula AB / Butikssäljarjobb / Skara
2018-08-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare" (publicerad 2023-08-01) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Skara, Götene, Lidköping, Falköping, Skövde eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jula AB i Skara, Falköping, Skövde, Mariestad, Trollhättan eller i hela Sverige

Julas kundserviceavdelning består av ca 35 st medarbetare som handhar kontakter via samtal, mejl , facebook och chatt. Vi arbetar efter uppsatta mål och en fastställd servicepolicy. Varje medarbetare får regelbundet återkoppling på sin arbetsinsats genom coaching och medlyssning. Vi utbildar och utvecklar våra anställda inom kundbemötande och produktkunskap. Till Julas kundservice i Skara söker vi nu tre stycken medarbetare med inriktning mot teknisk support och en medarbetare med inriktning mot våra kundklubbar.


Det här gör du som kundservicemedarbetare

Som medarbetare på Julas kundserviceavdelning ansvarar du för inkommande samtal och mejl från våra svenska och norska kunder.
I rollen med inriktning teknisk support ingår det främst att ge våra kunder teknisk support, svara på frågor rörande reservdelar samt övrig information gällande vårt sortiment.
I rollen med inriktning mot våra kundklubbar ingår det främst att ge information om våra kundklubbar, svara på fakturafrågor eller ansökningar om företagskort.
I tjänsterna ingår det även att svara på frågor kring e-handelsbeställningar och leveranser. Chatt och utgående samtal i servicesyfte kan också vara en del av din arbetsdag. På ett serviceinriktat och coachande sätt besvarar du frågor och bidrar till goda kundrelationer. Du jobbar dagligen med telefon och dator och du växlar snabbt mellan olika program.


Det här är din bakgrund och dina erfarenheter

Du har grundläggande gymnasiekompetens med teknisk inriktning för teknisk support och ekonomisk inriktning för arbetet med våra kundklubbar, eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Meriterande är om du tidigare arbetat inom servicerelaterade yrken. Du är en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service. Du skall ha god datorvana då du dagligen kommer jobba i olika dataprogram. Du talar och skriver flytande svenska. Talar och skriver du dessutom norska är det meriterande.


Det här är du som person

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du är glad, positiv och gillar att arbeta i grupp. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Du trivs i en social roll med många kontaktytor. Det viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Bra att veta

Tjänsterna är visstidsanställningar tom 6/1-19 med start omgående enligt överenskommelse. Arbetstiden kommer vara schemalagd på minst 70 % där även kvällar och helger ingår. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.


Så här söker du

Är du intresserad av tjänsterna? Ansök direkt, vi håller intervjuer löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 19 augusti 2018.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-08-03

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Lundgren +46 511 680 68

Företag
Jula AB

Adress
Jula AB
Julagatan 2
53237 Skara

Kontorsadress
Julagatan 2

Jobbnummer
4272738

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jula AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jula AB: