Kundservicemedarbetare
Qall Telecom AB / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qall Telecom AB i Nacka,
Västerås,
Norrköping,
Enköping,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Qall Telecom är ett spännande företag i stark tillväxt. Nu behöver vi förstärka vår Kundservice med en kundorienterad kundservicemedarbetare. Vi söker dig som har erfarenhet av att leverera service i toppklass, tänker proaktivt och gillar att arbeta med merförsäljning!
I arbetet ingår att besvara och hantera inkommande samtal och mail från Qalls kunder rörande abonnemangsfrågor, fakturor och teknik samt att optimera varje kunds telefonilösning hos Qall. På Qall är tempot och engagemanget högt varför det är viktigt att du är ansvarstagande, har hög energinivå och trivs med utmanande uppgifter.
Vi söker dig som:
• har ett genuint intresse för att leverera en fantastisk service och förstår vikten av bra kundrelationer
• sporras av ansvar och högt satta mål
• är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven, utvecklingsorienterad verksamhet
Publiceringsdatum2014-06-19Kvalifikationer• Krav är 1 års arbetslivserfarenhet från kundtjänst/callcenter där merförsäljning varit ett givet arbetssätt.
• Meriterande är erfarenhet från telekom eller annan branschnära verksamhet samt erfarenhet från försäljning.
• Utbildningsnivå gymnasium.
• Du har god samtalsteknik, har hög datamognad, god administrativ förmåga och behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift.
Vi erbjuder dig:
• En spännande och utmanande roll i ett modernt företag där det händer mycket
• Fina möjligheter till personlig utveckling
• Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka
• Vi finns i fräscha lokaler 5 min från Slussen
"Kunden framför allt" är vårt motto. Det innebär att målet är att ständigt överträffa kunders förväntningar på vad en kundservice kan leverera. Det ställer krav på dig som kundservicemedarbetare att vara lösningsorienterad, lyhörd och flexibel. Merförsäljning blir ett allt viktigare inslag i vår Kundservice. Det innebär att du brinner för att hitta bättre lösningar för kunderna och alltid tänker ett steg längre.
Heltid 40 timmar, schemalagt mellan 07.45-19.00 mån-fre.
Start
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum den 15 juli då vi intervjuar löpande. Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor kontakta gärna kundservicechef Camilla Hellström på 0702 01 56 92, eller läs mer på
www.qall.se .
Qall Telecom AB är en operatör som vänder sig till små och medelstora företag med telefonlösningar inom fastnät, mobil, mobila bredband, IP-telefoni och växlar. Qall har 43 000 abonnenter, omsätter 200 mkr och har 60 anställda. Läs mer på
www.qall.se .
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
heltid schemalagt mellan 07.45-19.00 mån-fre.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-07-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@qall.seKontaktCamilla Hellström, Kundservice chef 0702015692
camilla.hellstrom@qall.seFöretagQALL TELECOM AB
AdressQALL TELECOM AB
BOX 2024
13102 NACKA
KontorsadressHÄSTHOLMSVÄGEN 28
NACKA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-400100
Faxnummer: 0771-400101
Jobbnummer 1915323
Observera att sista ansökningsdag har passerat.