Kundservicemedarbetare

Qall Telecom AB / Butikssäljarjobb / Nacka
2013-11-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare" (publicerad 2014-06-19) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qall Telecom AB i Nacka, Västerås, Norrköping, Enköping, Sundbyberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-11-27

Dina arbetsuppgifter
I arbetet ingår att besvara och hantera inkommande samtal och mail från Qalls kunder rörande abonnemangsfrågor, fakturor och teknik samt att optimera varje kunds telefonilösning hos Qall. På Qall är tempot och engagemanget högt varför det är viktigt att du är ansvarstagande, har hög energinivå och trivs med utmanande uppgifter.

Vi söker dig som:

•        har ett genuint intresse för att leverera en fantastisk service och förstår vikten av bra kundrelationer

•        sporras av ansvar och högt satta mål

•        är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven, utvecklingsorienterad verksamhet

Kvalifikationer
•        Några års arbetslivserfarenhet bl.a. från kundtjänst/callcenter där merförsäljning varit ett givet arbetssätt

•        Meriterande är erfarenhet från telekom eller annan branschnära verksamhet samt erfarenhet från försäljning

•        Utbildningsnivå gymnasium

•        Du har god samtalsteknik, har hög datamognad, god administrativ förmåga och behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift.

Vi erbjuder dig:

•        En spännande och utmanande roll i ett modernt företag där det händer mycket

•        Fina möjligheter till personlig utveckling 

•        Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka

•        Vi finns i fräscha lokaler 5 min från Slussen

Heltid 40 timmar, schemalagt mellan 07.45-19.00 mån-fre.

Start

Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum den 20 December då vi intervjuar löpande. Välkommen in med din ansökan!

Har du frågor kontakta David Carling, kundservicechef, 0732-96 06 04, eller läs mer på www.qall.se.

Qall Telecom AB är en operatör som vänder sig till små och medelstora företag med telefonlösningar inom fastnät, mobil, mobila bredband, IP-telefoni och växlar. Qall har 43 000 abonnenter, omsätter 200 mkr och har 60 anställda. Läs mer på www.qall.se.

Qall Telecom är ett spännande företag i stark tillväxt. Nu behöver vi förstärka vår Kundservice (First Line support) med tre kundorienterade kundserviceagenter.  Har du erfarenhet av att leverera service i toppklass, tänka proaktivit och merförsäljning är du den vi söker!

"Kunden framför allt" är vårt motto. Det innebär att målet är att ständigt överträffa kunders förväntningar på vad en kundservice kan leverera. Det ställer krav på dig som kundservicemedarbetare att vara lösningsorienterad, lyhörd och flexibel. Merförsäljning blir ett allt viktigare inslag i vår Kundservice. Det innebär att du brinner för att hitta bättre lösningar för kunderna och alltid tänker ett steg längre.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
David Carling, Kundservicechef 0732960604

Företag
Qall Telecom AB

Adress
Qall Telecom AB
BOX 2024
13102 NACKA

Jobbnummer
1713658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qall Telecom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qall Telecom AB: