Kundservicemedarbetare

Arvika Kommun / Kundservicejobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Arvika, Eda, Sunne, Årjäng, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arvika Kommun i Arvika, Eda eller i hela Sverige

Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem?




Publiceringsdatum
2022-08-02

Beskrivning
Teknik i Väst är ett kommunägt resursbolag i koncernen Arvika Stadshus AB.

Bolaget ansvarar för drift och skötsel inom områdena gator och vägar, vatten och avlopp samt renhållning för Arvika och Eda kommuner. Dessutom hanterar bolaget verksamheterna elnät, fjärrvärme och kraft för Arvika samt driften av fiber för Arvika och Årjängs nät.

Vår vision är att vara ett föredöme som samhällsnyttigt bolag och som arbetsplats. Vi vill inte minst vara föredömen för och inför varandra. För ett levande, modernt och väl fungerande Västvärmland.

Kund och marknad arbetar med kundservice och fakturering, förvaltning och utveckling av kundinformationssystemet, samt marknads och kommunikationsfrågor. Det ingår nio medarbetare i gruppen.

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen arbetar du med kundservice via telefon, mail och ibland via personliga möten. Du sköter fakturering och kundadministration och stöttar verksamheterna med statistik från kundinformationssystemet. Du deltar också i olika kundaktiviteter för att representera Teknik i Väst.

Rollen innefattar även förvaltning och digital utveckling av kundinformationssystemet i samarbete med gruppen, bolagets verksamheter och systemansvarig. Du är också delaktig i arbetet kring dataskyddsförordningen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som kommer in i rollen med ett gediget intresse för samhällsnytta, stor vilja att ge bra kundservice och att arbeta lösnings- och utvecklingsorienterat.

Du behöver ha god systemvana då största delen av arbetet sker i kundinformationssystemet där du kommer ha en aktiv roll med förvaltning och utveckling. Vi ser också att du har erfarenhet av kundservice per telefon och i mail. Du har som lägst gymnasieutbildning och det är meriterande med erfarenhet från en teknisk bransch.

För att kunna ha en bra dialog med kunder har du god förmåga att kommunicera förtroendeingivande och pedagogiskt på svenska och engelska, i både tal och skrift.

Som person ser vi att du är relationsskapande, strukturerad, initiativtagande och självgående. Du ska trivas med att samarbeta och ha kontakter med såväl personer inom organisationen som utåt. I arbetet är du serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.





Övrig information
Arvika kommun samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arvika kommun

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/160".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arvika kommun (org.nr 212000-1892)

Arbetsplats
Teknik i Väst - Kund och marknad

Kontakt
Malin Skärskog
0570-84308

Jobbnummer
6855294

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arvika Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arvika Kommun: