Kundserviceansvarig OKQ8 Bank AB

OK-Q8 Bank AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OK-Q8 Bank AB i Stockholm

OKQ8 är ett av Sveriges största bensinbolag. Det bildades den 1 januari 1999 av OK ekonomisk förening och Kuwait Petroleum International, som äger 50 procent vardera i bolaget. OKQ8 har en marknadsandel på bensin på cirka 29 procent och ett stationsnät som omfattar fler än 800 stationer. Omsättningen är över 22 miljarder kronor per år.
OK-Q8 Bank AB är ett helägt dotterbolag till OKQ8. Banken driver, säljer och marknadsför samtliga OKQ8 kortkoncept samt ansvarar för kreditgivning och fakturering. OKQ8 Bank är en av Sveriges största kortutgivare och handhar årligen ca 60 miljoner transaktioner. Banken sköter också OKQ8s treasury och cash managent funktioner.
OKQ8 erbjuder ett komplett produkt- och serviceutbud för samtliga kundsegment. Flera olika alternativa drivmedel såsom etanol, RME och biogas tillhandahålls på stationerna. Butiksvarusortimentet omfattar tusentals produkter, såsom biltillbehör, reservdelar och hem- och fritidsartiklar. OKQ8 är en av landets största däckåterförsäljare och på många anläggningar finns även verkstäder, Gör-Det-Själv-hallar och biltvättmaskiner.
Företaget är även en betydande aktör på värme/villaolja- och elmarknaden samt inom biluthyrning. OKQ8 driver och marknadsför IDS-anläggningarna i Sverige.
OK-Q8 AB är en betydande aktör på den svenska marknaden vad gäller betal- och kreditkort. Tyngdpunkten i vår kortverksamhet är våra 1,6 miljoner OK medlemmar samt våra företagskunder där vi idag erbjuder skräddarsydda lösningar. OKQ8 står nu inför en mycket stor satsning på kredit och betalkort där vi bland annat lanserar ett OKQ8 kort med VISA funktionalitet.
Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Stockholm inom OKQ8 Bank som ansvarar för OKQ8 koncernens samtliga kortkoncept och finansiella produkter.  Som kundserviceansvarig arbetar du mot OKQ8 Kundservice i Avesta, vilket innebär att tjänsten innefattar resor till Avesta minst 1 dag varannan vecka.

Publiceringsdatum
2011-11-16

Dina arbetsuppgifter
• - Uppföljning av kundservice mot upprättade avtal
• - Supportera, dokumentera, utreda och utbilda kundservice i OKQ8 Banks processer
• - Supportera kundservice i frågor gällande OKQ8 Banks produkter
• - Dokumentera och utreda klagomål av OKQ8 Banks kunder
• - Uppföljning av rutiner och processer enligt gällande regelverk & rutiner
• - Supportera och utreda kundservice i komplicerade kundärenden
• - Delta & utreda drift och förvaltningsfrågor mot leverantörer
• - Delta i projekt inom OKQ8 Bank
• * Du som person **
Ingen specialistkunskaps krävs men det är en fördel om du har erfarenhet av kortverksamhet. Det viktigaste är att du kan planera, strukturera och genomföra arbetet tillsammans med kundservice och övriga specialister inom OKQ8 och med våra leverantörer.
Vi erbjuder en varierande roll med stora utvecklingsmöjligheter. För att trivas i rollen bör du vara uthållig och strukturerad med driv samt få saker gjorda. Vi ser att du är en glad och positiv person med god förmåga att kommunicera med både chefer, experter och användare i såväl tal såsom skrift, på både svenska och engelska.
Frågor kring tjänsten? Kontakta Kortchef Mohanned Al-Nusif
Vi ser fram emot Din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid, TIllsvidare

Ersättning
Efter överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mohanned Al-Nusif, +46 08-506 805 43, +46 070-268 01 03

Företag
OK-Q8 Bank AB

Adress
OK-Q8 Bank AB
Sveavägen 155
10435 Stockholm

Jobbnummer
1080811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OK-Q8 Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OK-Q8 Bank AB: