Kundserviceagent till Telias tekniska support
Montico HR Partner AB / Butikssäljarjobb / Borås
2018-01-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundserviceagent till Telias tekniska support" (publicerad 2018-02-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Kundföretaget
Nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till Telias tekniska support!
Du börjar som anställd hos oss på Montico och efter det finns stora möjligheter till en anställning direkt hos kund som är en kundserviceleverantör med lång erfarenhet. Arbetet utförs i fräscha lokaler i Pulsen-huset tillsammans med ett engagerat och härligt gäng. Du kommer ingå i ett team på omkring 15 personer som tillsammans arbetar resultat- och lösningsorienterat mot samma mål. Vårt mål är rätt person på rätt plats och vi kommer göra allt för att du ska lyckas!
Arbetsbeskrivning
Som kundserviceagent är du Telias ansikte och röst utåt. Du kommer besvara inkommande samtal för att svara på kunders frågor och hjälpa till att lösa problem som kan uppstå i deras digitala vardag samtidigt som du levererar en kundupplevelse med det lilla extra. Tjänsten är till Telias tekniska support så de flesta frågorna rör internet, tv-abonnemang och ip-telefoni där man b.la får hjälpa till med felsökningar.
För att du ska lyckas i din roll får du en grundutbildning som innehåller kunskap om Telias tjänster och system samt en dialogstrategi baserad på beteendevetenskap.
Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget.
Din profil
Det viktigaste för oss är att du har viljan och engagemanget till att lära dig och utvecklas. Har du tidigare arbetat med kundbemötande eller med telefon som ditt främsta arbetsredskap är det en fördel.
Du bör ha ett intresse för teknik och tycker det är kul med digitala lösningar. Det är naturligt för dig att bemöta olika sorters människor med olika behov. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att göra skillnad.
Vi tror att du är effektiv, noggrann och lyhörd. Flexibilitet är en värdefull egenskap då du kommer att arbeta i en miljö där det händer mycket.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt god datavana.
Telias tekniska support har öppet vardagar kl. 08:00-19:00, tjänsten är på heltid.
Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 650 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.
Din ansökan lämnar du via länken nedan.
Vi kommer att intervjua löpande så skicka gärna din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-01-18ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-26
Ange följande referens när du ansöker: 4586
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiklas Björklund
niklas.bjorklund@montico.se 033-4000160
FöretagMontico HR Partner AB
AdressMontico HR Partner AB
Lilla Kyrkogatan 20
50335 Borås
KontorsadressLilla Kyrkogatan 20
Jobbnummer 3910810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.