Kundserviceagent

Mathem i Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mathem i Sverige AB i Stockholm, Sundbyberg, Järfälla, Norrköping, Nacka eller i hela Sverige

Om MatHem

MatHem grundades 2006 och är idag marknadsledare inom e-handel för livsmedel. Vårt mål är att ge våra användare smidiga och engagerande upplevelser i allt från planering och inköp till levereras med hög kvalitet direkt hem till dörren. Vi är ca 1500 anställda fördelade på vårt huvudkontor i centrala Stockholm och våra tre logistikcenter i Stockholm/Bromma, Göteborg och Malmö.


Publiceringsdatum
2020-01-14

Om tjänsten
Som kundserviceagent hos Mathem så skall du besvara och hantera ärenden enligt uppsatta mål och KPI:er i linje med verksamhetens mål, strategi, värdegrund och kultur. Arbetet är schemalagt i skift klockan 07-23 och bemannas enligt beslutade öppettider.

• Besvara och hantera ärenden via olika kanaler både muntligt och skriftligt.
• Registrera ärenden samt hantera reklamationer.
• Eskalera till rätt instans.
• Delta i gruppmöten.
• Föra nödvändig information av betydelse vidare till sina medarbetare.

Din profil:

Du är expert på service och gillar högt tempo och att ha många bollar i luften, samtidigt som du är strukturerad och stresstålig. Du skall ha lätt att samarbeta med andra och ha ett prestigelöst förhållningssätt. Vi ser också att du är målmedveten och lösningsorienterad med ett kostnadseffektivt tänk och med inställningen att ingenting är omöjligt.

Du har en positiv inställning och får saker gjorda med god kvalitet. Att ta dig an nya utmaningar med ett öppet sinne är självklart för dig och du bidrar gärna med nya perspektiv och idéer. Vi ser gärna att du har tidigare branscherfarenhet eller tidigare erfarenhet av sälj, kundservice eller butiksarbete.

Kvalifikationer
• Avslutat gymnasium
• Goda system och datorkunskaper.
• Uttrycker dig väl i tal och skrift.
• Behärskar svenska språket.
• God kunskap i engelska språket.

Ansvar:

• Aktivt skapa ett gott arbetsklimat samt bidra till Mathems arbetsmiljö.
• Följa Mathems rutiner och processer samt aktivt bidra till utveckling och effektivisering.
• Bidra till sin egen utveckling i samråd med sin chef.
• Företräda MatHem i enlighet med rutiner, policys och värderingar.

Du erbjuds en gedigen introduktion där vi ger dig redskapen du behöver för att lyckas hos oss och i din nya roll. Idag är vi ca 30 glada och engagerade kollegor som gör vårt yttersta för att leverera kundservice i världsklass. Du rapporterar till Gruppchef.

Välkommen med din ansökan senast 7 februari 2020.

Övrig information

Nuvarande plats: Johannesfred/Norra Ulvsunda, Bromma. Flytt till Slottsbacken, Gamla stan sker i kvartal 2.

Omfattning: Heltid

Tillträde: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MatHem i Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
MatHem i Sverige AB (org.nr 556775-7264)

Arbetsplats
MatHem i Sverige

Jobbnummer
5040440

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mathem i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mathem i Sverige AB: