Kundservice i uppdrag mot Telia!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du arbeta på ett av Sverige ledande företag inom outsourcad kundservice? Releasy söker flera drivna Kundservicemedarbetare till uppdrag mot Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Just nu behöver vi mer personal till fakturaavdelningen.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll:
Kundservice med merförsäljning.

Stad:
Linköping

Omfattning:
50-100%

Publiceringsdatum
2021-09-21

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Telias kundtjänst är öppen måndag-fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45 men du kommer inledningsvis arbeta kontorstider.

Startdatum:
2021-10-22 eller 2021-11-19

Ansökan stängs:
2021-10-10

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Hos oss erbjuds du


Vi söker dig som

• Är serviceinriktad och vill utvecklas inom merförsäljning.


• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.


• Har god datorvana och gärna ett teknikintresse.


• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare tar du emot inkommande kundärenden via telefon och mejl och du kommer inledningsvis att hantera fakturafrågor. På Telia erbjuds du en unik möjlighet att ge god service och samtidigt få ut det lilla extra genom merförsäljning, både för dig och kunden. Du får arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback för att nå våra mål.

Utvecklingsmöjligheter

Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Sista ansökningsdag är 2021-10-10 och tjänsten startar 2021-10-22.

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Jennifer Pettersson på jennifer.pettersson@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.

Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.

Vi har kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5983958

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: