Kundservice felanmälan/parkeringsvakt
Parkeringsservice Svenska AB / Säkerhetspersonalsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säkerhetspersonalsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Parkeringsservice Svenska AB i Södertälje,
Norrtälje,
Norrköping,
Örebro eller i
hela Sverige Parkeringsservice Svenska AB genomgår en utvecklingsfas för att ge kunder service med hög kvalitet. Felanmälan informerar och vägleder samt besvarar frågor så långt det är möjligt. Det är en av våra viktigaste servicekanaler Telefonen är det viktigaste arbetsredskapet. Som ansiktet utåt är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt kundbemötande. Du har en central och betydelsefull roll för hur vi uppfattas av våra kunder. Vi lägger stor vikt att arbeta med utveckling av uppdraget kontinuerligt. En kvalitetsmedveten internservice till alla medarbetare är också en viktig del av arbetet.
Mer om tjänsten:
Anställningsstart: Snarast
För att du ska få bästa tänkbara förutsättning hos oss, så har vi en skräddarsydd inlärning av de arbetsuppgifter och ansvarsområden som du kommer att hand hålla. Mer information om detta får du vid en eventuell intervju.
Efterfrågade specifika kompetenser:
Du har minst komplett gymnasiekompetens.
Du har mycket goda kunskaper i svenska såväl i tal som i skrift.
Erfarenhet från kundservice/telefonist är meriterande.
Körkort (B).
Efterfrågade egenskaper:
Driven
Målfokuserad
Förtroendeingivande
Lojal
Kommunikativ
Kundorienterad
Prestigelös
Publiceringsdatum2015-08-27Dina arbetsuppgifterMan arbetar över kommungränserna i Stockholm. Teamet tar emot felanmälan ute på fältet via samtal från kunder dygnet runt alla dagar om året.
Arbetstiderna är varierande 17:00 ? 05:00 eller 05:00 ? 17:00.
Lön enligt kollektivavtal med bra förmåner.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
• ta emot felanmälan, biljettautomater/felparkerade bilar och enklare servicejobb.
• parkeringsövervakning.
• aktivt felanmälan interna fel så som t.ex. felaktigheter som finns på våra områden m.m.
• lösa kundens problem på bästa sätt och samtidigt se till organisationens bästa.
• återkoppla feedback från felanmälan till kundservice avd. och närmsta chef m.m.
• aktivt komma med förbättringsförslag på rutiner, arbetsprocesser och verktyg.
Vem är du?
Vi söker dig som är
• pedagogisk, empatisk
• van datoranvändare
• stresstålig
• kapabel att prioritera
• erfarenhet av kundservice
• ekonomiskt tänkande
• att du kan arbeta självständigt och även i grupp
För att trivas på uppdraget måste du
• drivas av att jobba med problemlösning.
• kan och gillar att hantera olika typer av människor i olika situationer
• vara noggrann
• vara strukturerad
• vara administrativ
• ha viljan att ständigt utveckla våra arbetssätt och rutiner och framförallt dig själv
Din ansökan med personligt brev samt CV skickas till
rekrytering@pservice.seKörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@pservice.seFöretagParkeringsservice Svenska AB
AdressParkeringsservice Svenska AB
Box 132
15122 Södertälje
KontorsadressHertig Carls Väg 22
Södertälje
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55442200
Jobbnummer 2439358
Observera att sista ansökningsdag har passerat.