Kundservice/Administratör till Region Halland i Varberg!
Maxkompetens Konsult AB / Receptionistjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Härryda eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill arbeta som kundservicemedarbetare!
Kundservice i Varberg arbetar i huvudsak med att hjälpa användare i olika frågor. Bland annat gällande frågor kring tjänstelegitimationen, passage, nycklar, mm, där de stödjer de interna användarna i det dagliga arbetet.
Publiceringsdatum2020-02-28Dina arbetsuppgifterArbetet utförs i direktkontakt med kund, både per telefon och via besök, samt via ärendehanteringssystemet. Du kommer att arbeta i olika system och med dator som ditt främsta verktyg. En stor del av tjänsten innebär service och support, och att hänvisa användare till rätt instans om du inte löser utmaningen själv. En del ärenden ställer höga krav på informationssäkerhet.
Sammanfattat kommer du att:
* Administrera
* Bemanna telefonsupporten
* Ta emot besökare
* Sitta med webbsupport
KvalifikationerDu kommer att ingå i en avdelning där arbetsglädje, kunskap och ett gott bemötande står i centrum. Du ska därför med fördel vara social och trivas både med att arbeta självgående och tillsammans med andra. Vi söker en person som har god administrativ och pedagogisk förmåga. Rutiner och riktlinjer är viktiga att de följs, därför behöver du kunna ta och följa instruktioner. Du som söker bör ha känsla för konsekvenser av handlingar, lyhördhet för kundens behov samt ha en bra telefonröst. Intresse inom telefoni- och teknikfrågor är ett plus.
Vid urvalet kommer vikten att läggas på personlig lämplighet och förmåga att fungera i grupp.
Formella krav:
* Gymnasieexamen eller högre utbildningsnivå
* Mycket god kunskap i svenska i både tal och skrift
* Intresse och erfarenhet av datorer och arbete i olika system
* Körkort B
Anställningsperioden är till en början 3 månader med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta ute hos vår kund.
Arbetstiderna är vardagar 7:00-16:00.
Omfattning: heltid.
Vi kommer löpande hålla intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.
Om företagetMaxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 6 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMaxkompetens Konsult AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "oY4rHZqYQWeTTkS_tPwDXQ==".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Maxkompetens Konsult AB (org.nr 556667-3199)
Arbetsplats Maxkompetens
Jobbnummer 5124100
Observera att sista ansökningsdag har passerat.