Kundservice - förbättra människors livskvalitet (vikariat 1,5 år
Resmed Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resmed Sweden AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Låt oss tala om teamet:
I Sverige är ResMed 24 personer som arbetar med försäljning, marknadsföring och att ta hand om våra kunder på den svenska marknaden. I externa kontakter kommer du att arbeta med kunder som är specialister inom sitt område, med marknadsledande produkter, och behandlingar som förändrar människors liv. Internt kommer du att få arbeta tillsammans med ett kompetent team där vi alltid ger 100% för våra kunder. Vi har utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser av "Great Place to Work".
Ni är två kollegor som arbetar direkt med kundservice, samt en Assistent som hanterar utskick. Ni hanterar bl.a. kundorder, kunddatabaser och underhåll av webbutiken i Sverige. Ni tre samt en Redovisningsekonom rapporterar till Ekonimichefen i Sverige. Ni arbetar även i nära samarbete med Sälj- & Marknadsfunktionerna. Vi sitter i ett trevligt kontor i "KistaOne-huset" i Kista.
Redo att söka?
Tjänsten är ett föräldravikariat med start 1 april 2017 fram till 1 september 2018. Skicka in din ansökan med CV märkt "Kundservice" via email till
jobs@resmed.se senast 31 januari 2017. Önskar du mer information om tjänsten vänligen kontakta Ekonomichef Linda Lagerquist 0730-34 00 85 eller Personalchef Ludvig Enger 0727 - 42 05 55. För information om ResMed vänligen se
www.resmed.se. Låt oss tala om dig:
Du är bra på att bemöta kunder på ett professionellt och positivt sätt. Du är en person som är service inriktad, ansvarsfull och noggrann.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara;
• Ta emot och hantera kundorder.
• Guida våra kunder på vår web shop.
• Hantera inkommande samtal och e-post från kunder.
• Ta emot och överföra samtal inom det svenska kontoret.
• Hålla kunder uppdaterade om all relevant orderinformation.
• Hålla dig uppdaterad om alla ResMed produkter, priser och artikelnummer.
• Hantera avbrott i leveranserna till kunder.
• Hantera inköpsorder.
• Fakturering.
Vi tror att du har några års erfarenhet inom kundservice och orderhantering. Har du arbetat i ett affärssystem för kunddatabaser som tex Oracle, och med Webbutiker, så är det ett plus. Vi kommunicerar mycket med andra länder varför god engelska är viktigt.
ResMed (NYSE: RMD) förändrar liv med prisbelönta medicintekniska produkter och banbrytande molnbaserade program för att bättre diagnostisera, behandla och hantera sömnapné, kronisk obstruktiv lungsjukdom (KOL) och andra kroniska sjukdomar. ResMed är en global ledare inom uppkopplad sjukvård och telemonitorering, med mer än 1 miljon patienter som fjärrövervakas varje dag. Vårt starka team av 5000 medarbetare har åtagit sig att skapa världens bästa teknikdrivna medicintekniska företag - att förbättra livskvaliteten, minska effekterna av kroniska sjukdomar, och spara sjukvårdskostnader i mer än 100 länder.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är ett föräldravikariat med start 1 april 2017 fram till 1 september 2018.
Publiceringsdatum2016-12-27Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-31
KontaktLudvig Enger
ludvig.enger@resmed.com 084771031
FöretagRESMED SWEDEN AB
AdressRESMED SWEDEN AB
JAN STENBECKS TORG 17 12TR
16440 KISTA
KontorsadressJan Stenbecks Torg 17 12 TR
Jobbnummer 3234777
Observera att sista ansökningsdag har passerat.