Kundrådgivare

E.ON Sverige AB / Kundservicejobb / Norrköping
2021-08-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare" (publicerad 2022-09-12) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos E.ON Sverige AB i Norrköping, Örebro, Järfälla, Upplands-Bro, Stockholm eller i hela Sverige

E.ON är ett internationellt privatägt energiföretag. 70.000 medarbetare i 15 länder arbetar dagligen för utvecklingen av tekniska innovationer och användarvänliga kundlösningar för den nya energivärlden. Vi är det första stora energibolaget som verkligen fokuserar på framtidens energilösningar genom våra affärsområden för smarta nät och kundlösningar.

Norrköping | Tillsvidare

Om tjänsten
Hos oss på E.ON är du med och gör skillnad på riktigt. Vi har storleken och ambitionen som krävs för att ställa om till hållbar energiproduktion i samhället. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi superkrafter som gör skillnad-idag och för framtiden.

E.ON Kundsupport arbetar efter ledorden kundnöjdhet, kvalitet och effektivitet. Vi sätter alltid kunden i centrum och arbetar ständigt med nya förbättringar och digitala lösningar för att göra det enklare för våra kunder.
Vi söker nu Kundrådgivare till vårt glada team Norrköping! Du kommer att arbeta med våra viktiga kundmöten och är ofta kundens första kontakt med E.ON. Ditt primära fokus ligger på att ta emot inkommande ärenden i avtalsfrågor och supportärenden där dina främsta verktyg är telefoni, chatt och mejl. Försäljning och merförsäljning ingår också i rollen där en viktig del är att erbjuda och vägleda kunden i abonnemang för förnybar energi. I rollen har du möjlighet att skapa ett stort kontaktnät och en bred förståelse för verksamheten.

Vi söker
Vi söker dig som brinner för att jobba med service och har både förmågan och viljan att leverera det där lilla extra. Har du tidigare erfarenhet av att jobba med kundservice, försäljning eller digitala lösningar så blir vi lite extra nyfikna på dig - men det viktigaste är att du gillar att ge service, lösa problem, förbättra och förnya samt har en positiv inställning!

Din närmsta chef Carina Wibner-Tegneståhl är en empatisk och engagerad ledare och kommer ge dig stöttning och vägledning för att du ska bli utvecklas och bli självständig i din roll. För henne är det viktigt att ha kul tillsammans och att bygga en stark teamkänsla. Ingenting omöjligt och här arbetar vi kreativt tillsammans för att möta nya behov hos våra kunder!

Välkommen med din ansökan redan idag, men senast 13e september

För frågor om rollen vänligen kontakta rekryterande chef:
Carina Wibner-Tegneståhl, +46 730-499055

För fackliga frågor, vänligen kontakta:
Victoria Hedberg, Unionen, +46 706 363596
Carl-Johan Johansson, Akademikerna, +46 702 163611
Mats Lundberg, SEKO +46 730 499778

E.ON är ett internationellt privatägt energiföretag. 75.000 medarbetare i 15 länder arbetar dagligen för utvecklingen av tekniska innovationer och användarvänliga kundlösningar för den nya energivärlden. Vi är det första stora energibolaget som verkligen fokuserar på framtidens energilösningar genom våra affärsområden för smarta nät och kundlösningar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2021-08-30

Ersättning
Undefined

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
E.On Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "164367-36482198".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
E.On Sverige AB (org.nr 556006-8420), http://www.eon.com

Arbetsplats
E.ON Kundsupport Sverige AB

Jobbnummer
5931296

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från E.ON Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos E.ON Sverige AB: