Kundorienterad affärsutvecklare
Kommunalförbundet Sörmlands Kollektivtrafikmyndighet / Kontorsjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kommunalförbundet Sörmlands Kollektivtrafikmyndighet i Nyköping,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Kommunalförbundet Sörmlands Kollektivtrafikmyndighet (myndigheten) svarar för att den regionala kollektivtrafiken i, samt till och från Sörmland, utförs på ett kvalitativt och kostnadseffektivt sätt samt att den bidrar till regional utveckling, god miljö och tillgodoser invånarnas behov av kollektivtrafik. Myndighetens övergripande mål är att skapa en attraktiv kollektivtrafik för hållbar tillväxt och utveckling.
Vi vill erbjuda en modern kollektivtrafik som är känd och omtyckt av alla. Vi har idag verksamhet i Nyköping och Eskilstuna.
Sörmlands Kollektivtrafikmyndighet - Den moderna myndigheten som är Hållbar, Professionell och Lyhörd.
Publiceringsdatum2018-03-07ArbetsuppgifterVill du vara med och bidra till samhällsnytta, att människors vardag ska fungera? Älskar du kundkontakter och har ett sinne för siffror? Då kan den här tjänsten vara något för dig.
Som affärsutvecklare på Sörmlandstrafiken får du arbeta med tillsammans med engagerade kollegor som ställer upp för varandra och har en härlig sammanhållning. Rollen innebär mycket frihet, du styr själv mycket av innehållet i dina arbetsuppgifter och det finns goda förutsättningar att komma med egna idéer och driva utvecklings- och förändringsarbeten. Stor del av arbetstiden läggs på att träffa våra avtalskunder, det kan till exempel handla om förhandlingar kring avtal eller implementering av ett helt nytt avtal. Det ingår även i rollen att sköta faktureringen varje månad. Du som affärsutvecklare driver själv dina processer och det innebär mycket projektledning och verksamhetsutveckling. Arbetet är väldigt varierat, så du som söker bör trivas med att vara ute och träffa våra intressenter men också med att arbeta med budget och prognoser och analyser utifrån ekonomiskt utfall. Målet med tjänsten är att säkerställa att våra avtal inom den särskilda kollektivtrafiken följs och utvecklas samt att titta på nya lösningar och möjligheter för väl fungerande avtal.
KvalifikationerDu som söker har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du är van att arbeta med projektledning i någon form och trivs med att driva processer framåt. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba med implementering och uppföljning av avtal samt medverka eller driva egna förhandlingar med kund.
Personliga egenskaper väger tungt för tjänsten. Vi söker dig som gillar att skapa nya kontakter och trivs i sociala sammanhang. Du är bra på att skapa och bibehålla goda relationer, att lyssna och sätta dig in i hur andra människor tänker intresserar dig. Du arbetar strukturerat och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Som person uppskattar du att få analysera och reflektera för att på så sätt kunna komma på nya lösningar och förslag.
Tjänsten är placerad i Eskilstuna eller i Nyköping.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så sök tjänsten redan idag!
ÖVRIGT
Vi ber dig söka denna tjänst via länken i annonsen. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan och enkät då de bedöms gentemot andra sökande. Om du lämnar in ansökan på annat sätt är det viktigt att du uppger annonsens referensnummer.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-28
Ange följande referens när du ansöker: 4300:2
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Lundin 016-710 27 52
FöretagKommunalförbundet Sörmlands Kollektivtrafikmyndighet
AdressKommunalförbundet Sörmlands Kollektivtrafikmyndighet
Box 591
61110 Nyköping
KontorsadressTingshusplatsen 2 61132 Nyköping
Jobbnummer 4007008
Observera att sista ansökningsdag har passerat.