Kundkoordinator till Parkando!
A Hub AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Vill du jobba i ett glatt och familjärt företag som är mitt i en spännande tillväxtresa? Är du en glad och driven person som gillar att arbeta med service och administration? Vi letar efter en ansvarstagande kundkoordinator inom B2B till Parkando!
Publiceringsdatum2023-02-06Om tjänstenParkando växer snabbt och är nu på jakt efter nästa kollega som kommer att fylla en viktig funktion i deras supportteam. Du kommer att hjälpa B2B-kunder över telefon och mail samtidigt som du kommer att arbeta i nära samarbete med kundansvarig och affärskoordinatorer. Tillsammans med teamet strävar du mot företagets gemensamma mål - att skapa världens bästa parkeringsupplevelse.
Du erbjuds:
• En arbetsplats med högt i tak där du uppmuntras att komma med egna tankar och idéer, samtidigt som du får den stöttning som du behöver.
• Att komma in i ett team med en stark vi-känsla som drivs av att arbeta mot gemensamma mål.
• En omväxlande roll där du får arbeta med företagskunder, hjälpa till internt och arbeta med varierande administration.
• En arbetsplats som firar framgångar!
Dina arbetsuppgifterRollen innebär daglig kontakt med B2B-kunder framför allt via mail och telefon. Du måste därför vara trygg i din kommunikation i såväl tal som skrift. Uppdraget innebär också koordinering och samordning med andra avdelningar, vilket medför nära samarbete med både kollegor och andra intressenter.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Administrativa uppgifter, skicka avtal, hantera kundärenden, fakturafrågor etc.
• Stötta olika avdelningar internt och bidra med ett tydligt kundfrontsperspektiv.
• Vårda kunderna för att öka nöjdheten och engagemanget från deras sida.
• Vara drivande i projekt från ax till limpa där du ansvarar för att alla stegen utförs i tid utan att tumma på kvalitén.
Vi söker dig som:
• Har en avslutad gymnasieutbildning.
• Har erfarenhet av en kundserviceroll som inneburit daglig kundkontakt i olika sammanhang.
• Har en övergripande förståelse för företag och hur den dagliga verksamheten fungerar på ett kontor.
• Har arbetat med affärssystem och i Officepaketet.
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Det är meriterande om du:
• Har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med B2B-support.
• B-körkort.
Som person är du:
• Serviceinriktad.
• Lösningsorienterad.
• Kommunikativ.
• Ansvarstagande.
• Flexibel.
I den här rollen är det viktigt att du har en "can do"-attityd. Troligtvis gillar du att arbeta i högt tempo och ser lösningar istället för hinder. Du har ett positivt tankesätt, är social och kan se helheten samt vara självgående i ditt arbete. Vidare drivs du av att leverera god service och trivs att arbeta i ett företag under förändring.
Övrig information:
• Start: Omgående.
• Omfattning: Heltid, 08-17.
• Placering: Centrala Stockholm.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-hub.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656),
https://a-hub.se Arbetsplats A-hub
Kontakt Mango Castello Dahlström Frost
mango@a-hub.se 0708-234172 Jobbnummer 7415728
Observera att sista ansökningsdag har passerat.