Kundkoordinator till Parkando!

A Hub AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Vill du jobba i ett glatt och familjärt företag som är mitt i en spännande tillväxtresa? Är du en glad och driven person som gillar att arbeta med service och administration? Vi letar efter en ansvarstagande kundkoordinator inom B2B till Parkando!

Publiceringsdatum
2023-02-06

Om tjänsten
Parkando växer snabbt och är nu på jakt efter nästa kollega som kommer att fylla en viktig funktion i deras supportteam. Du kommer att hjälpa B2B-kunder över telefon och mail samtidigt som du kommer att arbeta i nära samarbete med kundansvarig och affärskoordinatorer. Tillsammans med teamet strävar du mot företagets gemensamma mål - att skapa världens bästa parkeringsupplevelse.

Du erbjuds:

• En arbetsplats med högt i tak där du uppmuntras att komma med egna tankar och idéer, samtidigt som du får den stöttning som du behöver.
• Att komma in i ett team med en stark vi-känsla som drivs av att arbeta mot gemensamma mål.

• En omväxlande roll där du får arbeta med företagskunder, hjälpa till internt och arbeta med varierande administration.

• En arbetsplats som firar framgångar!

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär daglig kontakt med B2B-kunder framför allt via mail och telefon. Du måste därför vara trygg i din kommunikation i såväl tal som skrift. Uppdraget innebär också koordinering och samordning med andra avdelningar, vilket medför nära samarbete med både kollegor och andra intressenter.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Administrativa uppgifter, skicka avtal, hantera kundärenden, fakturafrågor etc.
• Stötta olika avdelningar internt och bidra med ett tydligt kundfrontsperspektiv.

• Vårda kunderna för att öka nöjdheten och engagemanget från deras sida.

• Vara drivande i projekt från ax till limpa där du ansvarar för att alla stegen utförs i tid utan att tumma på kvalitén.

Vi söker dig som:

• Har en avslutad gymnasieutbildning.
• Har erfarenhet av en kundserviceroll som inneburit daglig kundkontakt i olika sammanhang.
• Har en övergripande förståelse för företag och hur den dagliga verksamheten fungerar på ett kontor.
• Har arbetat med affärssystem och i Officepaketet.
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Det är meriterande om du:

• Har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med B2B-support.
• B-körkort.

Som person är du:

• Serviceinriktad.

• Lösningsorienterad.

• Kommunikativ.
• Ansvarstagande.
• Flexibel.

I den här rollen är det viktigt att du har en "can do"-attityd. Troligtvis gillar du att arbeta i högt tempo och ser lösningar istället för hinder. Du har ett positivt tankesätt, är social och kan se helheten samt vara självgående i ditt arbete. Vidare drivs du av att leverera god service och trivs att arbeta i ett företag under förändring.

Övrig information:

• Start: Omgående.
• Omfattning: Heltid, 08-17.
• Placering: Centrala Stockholm.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-hub.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656), https://a-hub.se

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
Mango Castello Dahlström Frost
mango@a-hub.se
0708-234172

Jobbnummer
7415728

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: