Kundcentermedarbetare till vårt serviceteam för nätärenden
Telge Energi AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telge Energi AB i Södertälje,
Stockholm,
Nacka,
Göteborg eller i
hela Sverige Telge Energi är ett elbolag från Södertälje som alltid utmanat branschen, vi är elbolaget som går mot strömmen. När du jobbar hos oss är du med och tar kampen för klimat, miljö och en hållbar framtid för barnen. Vi jobbar rent, schysst och godhjärtat och 2017 blev vi utsedda till högst ansedda energibolaget i Sverige. Svenskarnas favorit! År 2017 blev vi också belönade med kvalitetsutmärkelsen Trygg Kundkontakt av branschföreningen Kontakta.
Din dag på jobbet - kundcentermedarbetare Som kundservicemedarbetare blir du en del av vårt serviceteam med inriktning nätärenden, som hanterar kundfrågor kring elnät, vatten och avlopp, fjärrvärme och stadsnät. Serviceteamet består av ett gäng glada medarbetare som brinner för att ge kunden bästa möjliga upplevelse. I den här rollen tar du emot serviceärenden från våra kunder som rör fakturafrågor, inkassoärenden, flyttanmälan, nyanslutningar, felanmälningar och rådgivning. Teamet hanterar inte elhandelskunder och försäljning men är ändå en del av vårt gemensamma kundcenter.
Mer om ditt nya jobb Den här tjänsten är en tillsvidareanställning med start senast 3 september 2018. Omfattningen är heltid, 39h i veckan och arbetstiderna är mån-tor 8-17, fre 8-15. Vi jobbar i ett öppet kontorslandskap med närhet till alla avdelningar. Vi har enkelt för att tala med varandra och ger feedback för att nå bästa möjliga resultat. Vi trivs väldigt bra ihop och har tid till att skratta med varandra samtidigt som vi fokuserar för affärens bästa. Vårt fokus är service & kundnöjdhet. Vi sitter i ljusa trevliga lokaler längs med Södertälje kanal.
Lön : månadslön enl kollektivavtal. Förmåner: friskvårdsbidrag 3000kr/år, personalrabatter.
Personliga egenskaper Den här tjänsten passar dig som brinner för kvalitet och har en grundläggande positiv inställning. Med god social kompetens har du förståelse för olika behov hos våra kunder, är orädd för kontakt via telefon och trivs med kundkontakt via telefon och e-post. Du är intresserad av människor, utåtriktad och engagerad samtidigt som du har förståelse för den affärsmässiga delen av företaget. Du har god samarbetsvilja och drivs av personlig feedback. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet för den här tjänsten.
Krav
Gymnasieutbildning.
Erfarenhet av kundservice och felanmälan.
Mycket goda verbala och skriftliga kunskaper i det svenska språket.
Talar och skriver engelska obehindrat.
Meriter
Erfarenhet av elnät, vatten och avlopp, fjärrvärme och stadsnät.
Erfarenhet av inkasso- och fakturahantering.
Erfarenhet av arbete i CRM-system.
Flerspråkig.
Ansök idag Vi arbetar löpande med rekryteringen till den här tjänsten, därför vill vi naturligtvis ha din ansökan så snart som möjligt men senast 20 juli 2018.
Kontakt Vill du veta mer om tjänsten kontakta Susanne Breitner, bemanningskoordinator kundcenter Telge Energi, 08-550 220 67. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Mats Elfdahl, HR-specialist, 08-550 220 75. Facklig kontaktperson är Sanne-Liv Olsen för Vision som du når på 08-550 220 00. Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Sökord: kundcenter, kontaktcenter, kundservice, felanmälan, service, kundmottagare
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-07-04ErsättningEnl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Breitner
FöretagTelge Energi AB
AdressTelge Energi AB
Box 633
15127 Södertälje
KontorsadressBox 633
Jobbnummer 4237992
Observera att sista ansökningsdag har passerat.