Kundcentermedarbetare - extrajobbet för dig som vill göra skilln
Telge Energi AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telge Energi AB i Södertälje,
Stockholm,
Nacka,
Göteborg eller i
hela Sverige Telge Energi är ett miljömedvetet företag med drygt 170 000 kunder. Vi säljer enbart el som produceras av sol, vind och vatten till privatpersoner och företag i hela Sverige. Nu söker vi nya kollegor till vårt serviceteam i kundcenter.
Dina arbetsuppgifter Till vårt serviceteam i kundcenter ringer både befintliga och nya kunder och din uppgift är att leverera bästa möjliga kundupplevelse. Vi tar emot serviceärenden som rör fakturafrågor, inkassoärenden, felanmälan och rådgivning. Vi är ett gäng glada medarbetare som tillsammans jobbar mot dagsmål på kundnöjdhet och servicenivå. Du får utbildning och personlig coachning.
Tjänsterna är timanställning med krav på minst 20 timmar i veckan. Dina arbetstider blir mån-fre med varierande arbetstider dagtid/kvällstid.
Personliga egenskaper Du har en grundläggande positiv inställning och trivs med att prata med människor. Med god samarbetsvilja och social kompetens har du förståelse för olika behov hos våra kunder. Du är intresserad av människor, utåtriktad och engagerad samtidigt som du har förståelse för den affärsmässiga delen av företaget. Kontakten med kunden sker per telefon och därför är det avgörande att du behärskar det svenska språket väl i tal men även i skrift då vi även har kundkontakt via chatt och mejl. Självklart känner du igen dig i våra kärnvärden - öppen, enkel, personlig och modig.
Krav Gymnasieutbildning
Erfarenhet av kundservice och felanmälan
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Meriterande Erfarenhet av försäljnings- eller serviceyrken.
Erfarenhet av inkasso- och fakturahantering
Flerspråkig
Kontakt Vill du veta mer om tjänsten kontakta Marielle Hed, bemanningskoordinator kundcenter Telge Energi, 08-550 221 82. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Mats Elfdahl, HR-specialist, 08-550 220 75. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Sara Sundvik Runne för SACO. Du når båda på 08-550 220 00. Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Sista ansökningsdag Vi arbetar löpande med rekryteringen till den här tjänsten, därför vill vi naturligtvis ha din ansökan så snart som möjligt men senast 8 september 2017.
Varmt välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundkontakt, service, callcenter, kundcenter, energi, miljö, energibolag, hållbarhet
Varaktighet, arbetstid
Timanställning Timanställning
Publiceringsdatum2017-08-17Ersättning 4
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarielle Hed
FöretagTelge Energi AB
AdressTelge Energi AB
Box 633
15127 Södertälje
KontorsadressBox 633
Jobbnummer 3648022
Observera att sista ansökningsdag har passerat.