Kundansvarig till Livihop i Stockholm
Liv ihop AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Liv ihop AB i Stockholm,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-08-18Om tjänstenLivihop söker en kundansvarig till huvudkontoret i Stockholm till hösten. Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vi arbetar kontorstider med möjlighet till flextid. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi som sitter i Stockholm är ett glatt gäng på 13 st medarbetare och vi sitter i fina och ljusa lokaler på Södermalm.
Dina arbetsuppgifterSom kundansvarig har du daglig kontakt med kunder och assistenter. Du ansvarar för tidrapportering, schemaläggning, rekrytering och fungerar som en länk mellan kund, assistent och arbetsledare. Du ser till att det dagliga arbetet fungerar hos kunden i samråd med arbetsledaren i gruppen. Vidare administrerar du ärenden i vårt tidrapporteringssystem Aiai, skickar in räkningar, kontaktar myndigheter och rapporterar till ekonomiavdelningen. Du arbetar med LSS, socialdokumentation och personalfrågor.
Tjänsten innefattar även en del kundbesök.
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenhet från assistansbranschen. Du har tidigare haft en administrativtjänst och trivs med att vara spindeln i nätet. Har du erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, socialdokumentation, LSS och personalfrågor är det meriterande. Som person är du positiv, driven och kommunikativ. Du kan planera och strukturerar dina arbetsdagar på egen hand men samtidigt samarbeta med dina kollegor. Stundvis kan det vara mycket att göra i rollen som kundansvarig, vilket är någonting du motiveras av. Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor. Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss!
• Erfarenhet av tidrapporteringssystemet Aiai är meriterande.
• Goda kunskaper i Officepaketet.
• Goda språkkunskaper i svenska pga kundkontakter
• Körkort är ett krav.
Om Livihop
Livihop var ett av de första assistansbolagen som blivit godkända av Socialstyrelsen att bedriva verksamhet som personlig assistans. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Livihop har sex lokalkontor runt om i landet, 177 kunder och ca 600 anställda personliga assistenter.
Livihops syn på personlig assistans är enkel: alla har rätt till ett bra liv. Vi arbetar med människor, och det finns lika många personligheter som det finns människor. Var och en har sina egna behov, önskemål, intressen, viljor och drömmar. Varje relation mellan assistent och brukare är unik och vi är övertygade om att människor med engagerade assistenter får en bättre personlig assistans och därigenom möjlighet till förbättrad livskvalitet.
Läs gärna mer på
www.livihop.seUrval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till
felicia.ekberg@livihop.seAnge följande referens när du ansöker: kundansvarig
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-31
Ange följande referens när du ansöker: Kundansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress:
felicia.ekberg@livihop.seKontaktFelicia Ekberg 073-3879798
felicia.ekberg@livihop.seFöretagLIV IHOP AB
AdressLIV IHOP AB
Tegelviksgatan 40
11641 STOCKHOLM
KontorsadressTegelviksgatan 40
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41051260
E-postadress:
info@livihop.se Jobbnummer 3000605
Observera att sista ansökningsdag har passerat.