Kundansvarig teknisk förvaltare till Riksbyggen Blekinge
Riksbyggen / Logistikjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Riksbyggen i Karlskrona,
Ronneby,
Karlshamn,
Sölvesborg,
Kalmar eller i
hela Sverige Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar attraktiva boendemiljöer i nyproduktion. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare, med bostadsrättsföreningar och kommersiella och offentliga fastighetsägare som kunder. Vår verksamhet finns över hela landet och i dag är vi cirka 2 300 medarbetare som arbetar mot samma mål - att vara ledande i utveckling, produktion och förvaltning av rummen som du bor och arbetar i. Med vår kooperativa värdegrund är Riksbyggen en attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Här får du ett jobb med rum för hela livet!
Som Teknisk förvaltare har du ansvar för ett antal av våra kunder som i dagsläget främst är bostadsrättsföreningar. Du arbetar i nära samarbete med andra Förvaltare samt i kundteam tillsammans med Ekonomer, Fastighetsskötare och Drifttekniker.
I ditt arbete ansvarar du för den löpande tekniska förvaltningen av våra kunders fastigheter, du upprättar och reviderar underhållsplaner och utför underhållsbesiktningar. Du kommer att ansvara för upphandlingar och genomförande av underhållsprojekt. Du förväntas erbjuda enklare konsultation i byggnadstekniska frågor för våra kunder samt leda projekt inom fastighetsunderhåll och ombyggnationer. Då marknadsområdet är inne i en expansiv fas ingår även marknads- och säljarbete i tjänsten.
I rollen ingår även att vara ledamot i Riksbyggens bostadsrättsföreningars styrelser vilket medför att viss del av din arbetstid kommer att vara förlagd till kvällstid. Detta kompenseras med en i övrigt flexibel arbetstid.
Du har ett eget resultatansvar med direkt rapportering till Marknadsområdeschefen.
Vem är du?
Vi söker dig med utbildning på högskolenivå inom byggnads- och fastighetsteknik och/eller med erfarenhet från yrkesområdet. Vi vill att du har erfarenhet från upphandling och upprättande av avtal med entreprenörer. Har du tidigare erfarenhet av projektledning och styrelsearbete är det meriterande.
Du är en person som trivs med att arbeta självständigt under eget ansvar och som har en god social förmåga. Du kan kommunicera och samarbeta på ett lyhört och smidigt sätt med såväl kollegor som kunder. Du är affärsmässig och driven i ditt arbete och tar gärna förbättringsinitiativ.
Tjänsten kräver att du har B-körkort och tillgång till egen bil.
Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid med placering i Karlskrona eller Karlshamn.
Välkommen med din ansökan senast 2012-01-31.
Närmare upplysningar om tjänsten lämnas av:
Emma Hartman 0455-308184
emma.hartman@riksbyggen.seHåkan Claesson 0455-308195
hakan.claesson@riksbyggen.sePubliceringsdatum2012-01-04Arbetstider och omfattningHelg , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRiksbyggen
AdressRiksbyggen
10618 Stockholm
Jobbnummer 1120318
Observera att sista ansökningsdag har passerat.