Kundansvarig sociala medier och community till hallon
hallon / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-04-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig sociala medier och community till hallon" (publicerad 2018-04-26) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos hallon i Stockholm Hallon är systeroperatör till mobiloperatören Tre och startade i maj 2013. Vi är en snabbväxande, digital operatör och vår affärsidé bygger på enkelhet; det ska vara enkelt att vara kund hos oss. Vi har ingen bindningstid, ingen uppsägningstid, inga fakturor och alltid fast pris. Under 2018 kommer vi på Hallon och Tre att byta lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Hallon och Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen.
Vi söker nu en ny kollega till vårt kundserviceteam. Genom mail, chatt, Facebook och snart även community arbetar hallons kundservice med att ge kunderna den bästa servicen i deras ärenden. Enkelhet är vår affärsidé och vi strävar alltid efter att besvara kundernas frågor tydligt, enkelt och snabbt. Vårt kundserviceteam är en tight grupp på åtta medarbetare som gillar att jobba nära de andra hallon-medarbetarna och vår verksamhet.
Ditt primära ansvar kommer vara att hantera den dagliga utvecklingen, övervakningen och arbetet med vårt kommande community. Du kommer också att besvara kundärenden som kommer in via vår Facebook-sida. Under perioder med hög belastning i våra andra kanaler, dvs mail och chat, så kommer du även att hjälpa till med de kundärendena.
Det här är för dig som är duktig på att uttrycka dig i skrift och som vill fungera som hallons ansikte utåt på både Facebook och i communityt.
Som moderator för communityt arbetar du för att se till att varje användare som besöker communityt ska ha en positiv upplevelse. Du arbetar med många olika uppgifter och ansvarar för den dagliga övervakningen av forumet, följer ämnen och inlägg samt vidtar åtgärder om det behövs.
Dina primära arbetsuppgifter för vårt community är att:
• Övervaka riktlinjer
• Hantera innehåll
• Hantera frågor
• Aktivera och engagera medlemmar
Parallellt med arbetet som moderator för communityt kommer du även att besvara kundärenden som kommer in via vår Facebook-sida samt vid behov besvara mail och chat.
Vi söker dig som tar stort ägandeskap, är effektiv, håller hög kvalitet och alltid jobbar med kunden i fokus. Du är bevisat duktig på att uttrycka dig i skrift och du är social, hjälpsam och empatisk. Erfarenhet från kundservice och kommunikation i sociala medier är meriterande.
För att lyckas i rollen så behöver du:
• Brinna för kundkommunikation och att ge kunderna den bästa servicen i deras ärenden
• Ha förmågan att hantera flera saker samtidigt
• Ha ett intresse för teknik och felsökning
• Gilla att utmana dig själv för att nå högt uppsatta mål
• Har en stor social förmåga med en mogenhet som gör att du kan hantera olika sorters människor på ett enkelt sätt
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tillsättning av tjänsten sker enligt överenskommelse.
Vid frågor, kontakta Anne-Louise Wirén, CCO hallon,
anne-louise.wiren@hallon.se , eller Maja Bouvin, kundservicechef hallon,
maja.bouvin@hallon.se.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-04-09ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretaghallon
Adresshallon
Lindhagensgatan 98
10425 Stockhplm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 4069626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.