Kundansvarig Särnmark Stockholm

Särnmark Assistans AB / Sjukvårdschefsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte "ett bättre liv" till våra kunder.

Vi söker nu en erfaren kundansvarig till vårt huvudkontor i Sundbyberg, där du kommer att bli en del av ett härligt gäng kollegor med en fin gemenskap.

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi har Sveriges nöjdaste kunder i vår bransch för sjunde året i rad.

Som kundansvarig på Särnmark har du en stor möjlighet att tillsammans med övriga kollegor forma en framgångsrik organisation. Kundansvarig i Sundbyberg skall aktivt arbeta för att samverka med externa samarbetspartners och myndigheter som hänför sig till kunden och personalen samt verka för samverkan i- och mellan avdelningarna. Ett lyckat uppdrag är alltid resultat av ett samarbete!

I rollen som kundansvarig har man ett helhetsansvar för ett antal kunder och deras personliga assistenter. En kundansvarig är ansvarig att tillsammans med kunden utforma kundens personliga assistans utifrån gällande lagstiftning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att rekrytera och anställa personliga assistenter, ansvara för assistenternas arbetsmiljö, hantera kostnader som uppstår i assistansen, planera schemat, bevaka och planera kundens assistansekonomi m.m.

Kundansvarigs arbetsuppgifter kan exempelvis skifta mellan att hantera arbetsrättsliga frågor till att handleda personliga assistenter i sin yrkesroll mm. Rollen är komplex och mångfacetterad och ställer höga krav på självständighet och handlingskraft men den är även oerhört utvecklande, intressant och varierad. Kundfokus och hög servicenivå genomsyrar samtliga arbetsmoment i rollen.

I tjänsten ingår även administration. Särnmark är skyldig att löpande dokumentera sin verksamhet, vilket vi ställer höga krav på kundansvarigs förmåga att hantera.

Vem är du

Vi söker dig som har adekvat högskoleutbildning eller arbetslivserfarenhet av rollen som kundansvarig eller liknande. Meriterande är om du har erfarenhet inom aktuellt rättsområde och är insatt i LSS-lagstiftningen.

Genom ett coachande och engagerat ledarskap uppmuntrar du samt skapar förutsättningar för motivation och delaktighet hos dina medarbetare. Du arbetar och driver ditt ledarskap i enlighet med Särnmarks värderingar. Du är trygg i ledarrollen och har en god självinsikt.

Du har god förmåga att arbeta med flera olika saker samtidigt och att planera ditt arbete. Du har lätt för att förmedla dina förväntningar, är tydlig i din kommunikation, att ta beslut och att skapa resultat.

Det är ett stort plus om du har erfarenhet av rollen men vi kommer även att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du rätt person för att leda andra. Då vi önskar en jämn könsfördelning ser vi med fördel manliga sökande.

Publiceringsdatum
2024-04-25

Övrig information
Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning. Du omfattas av kollektivavtal med avtalsmässiga trygghetsförsäkringar och pensionsavsättning. Lönesättning sker enligt överenskommelse. Körkort är ett krav.

Särnmark är medlemmar i Diversity Charter och arbetar aktivt för att utveckla jämställda och jämlika avdelningar riktade till kvinnor och män, oavsett bakgrund och tillhörighet samt en arbetsplats fri från diskriminerande strukturer.

Så ansöker du
Intervjuer kommer att hållas löpande och kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att söka tjänsten om du är intresserad.

För mer information om Särnmark besök www.sarnmark.se. Titta gärna på filmen om Särnmark med våra ägare som du finner på hemsidans första sida.

Vi undanber oss vänligt med bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Om Särnmark

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi har Sveriges nöjdaste kunder i vår bransch för sjunde året i rad. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte "ett bättre liv" till våra kunder.

Ersättning
Du omfattas av kollektivavtal med avtalsmässiga trygghetsförsäkringar och pensionsavsättning. Lönesättning sker enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Särnmark Assistans AB (org.nr 556506-3772), http://www.sarnmark.se

Kontakt
Maria Skjevik,
maria.skjevik@sarnmark.se

Jobbnummer
8639010

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Särnmark Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Särnmark Assistans AB: