Kundansvarig Retailpoolen - Retail Knowledge, Stockholm
Retail Knowledge / Ekonomijobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Retail Knowledge är ett retailnischat företag med rekryterings- och bemanningstjänster som vår kärnverksamhet. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals retailföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera dem. Vi skapar skräddarsydda lösningar för våra kunder, oavsett om det gäller en butikskedja eller en leverantör till retailbranschen. Kunskap är mycket viktigt för oss och när vi säger kunskap – menar vi retailkunskap. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Kundansvarig RetailPoolen
Nu ska vi stärka upp vår organisation och söker en kundansvarig till vår bemanningsavdelning (RetailPoolen).
Om dig
Vi tror att du idag är butikschef och att du därmed har erfarenhet från retailbranschen samt hunnit skaffa dig en hel del arbetslivserfarenhet. Du är van att ha personalansvar och lägga schema samt trivs med att jobba med människor.
Den Kundansvariga kommer vara vår kontakt med våra kunder. I detta ingår kundbesök, uppsökande försäljning och uppföljning. För detta ser vi att du har en positiv personlighet och känner dig trygg i din sociala kompetens.
Tjänsten
Som Kundansvarig är du företagets ansikte utåt och kontakt med våra kunder. Du drivs av att göra affärer och utveckla vår relation med kunden. Tillsammans lägger ni personalplanering, upplärning och långsiktig bemanning. Du ansvarar även för rekrytering av personal till våra kunders personalpooler samt personaladministrativa sysslor kring personalen.
Exempel på arbetsuppgifter i tjänsten:
Kundmöten, kunduppföljningar och övriga kundkontakter Rekrytering av medarbetare till vår bemanningsverksamhet Resultatuppföljning Budget och budgetuppföljning Du behöver inte ha någon erfarenhet av B2B relationer men det är meriterande. För rätt person finns stora möjligheter för personlig utveckling och påverkan av tjänstens utformning.
Tjänstens placering är på vårt kontor i centrala Stockholm. Anställningen är heltid måndag till fredag.
Då intervjuer sker löpande får du gärna skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att maila Linus Elghorn,
linus.elghorn@retailknowledge.se Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Endast via vårt rekryteringsverktyg,
www.retailknowledge.seVälkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Publiceringsdatum2017-01-27ErsättningEnligt överenskommelse
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-24
Ange följande referens när du ansöker: 3329268249
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge
AdressRetail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm
KontorsadressNybrogatan 7, 11434 Stockholm
Jobbnummer 3287763
Observera att sista ansökningsdag har passerat.